~Life of L~

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda Alexandersson - 25 augusti 2011 22:08

Hej bloggen!



Nu är det såhär att jag ska.. hmm.. *tänker*.. träffa en speciell person i morgon!   

En som jag tycker rätt mkt om ^^ ah, ni får gissa själva    


Kram!<3 // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 22 augusti 2011 21:42

Hej bloggen!



Nu har man börjat i gymnasiet!  

Och man fick träffa sin nya klass idag! Och lärde känna många nya människor! Och speciellt en kille som var typ precis som jag! Samma humor och allt!  Han heter Anton Johansson, och han har även en blogg!  bloggplatsen den med  

http://antonjohanzzon.bloggplatsen.se  



ME LOVE MIN NYA KLASS!!   


Kram!<3 // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 21 augusti 2011 17:50

Hej bloggen!


 

Idag var jag ute på en liten shoppingtur med mamma och min låtsaspappa  


Jag köpte:


2 tröjor (Lindex)

2 par byxor (HM)

2 par skor (dinSko)

2 par örhängen (Glitter)

1 par hörlurar (med märket SkullCandy, och med färgerna svart och guld   Elgiganten)


+ att jag fick 2 par skor i fredags (Bloms) ^^


Det kommer bilder snart  



Och te hälga åker man till Åmål för att vara med Frida och Maria  


Kram! // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 17 augusti 2011 22:30

Hej bloggen!



Har tagit några nya bilder på mig som jag tänkte lägga in!  



 


Okej, jag vet att det bara är typ på min mage men ändå xD  



Det har inte hänt så möe, men jag kan lägga in en bild så svarar jag på det som står på bilden!



Jag skulle välja: Emo.


Därför att emos verkar vara möe bättre på några sätt.

1. Dom super inte (inte varje helg i alla fall)

2. Dom blir inte fjortisfulla

3. Dom har ingen fjortisrand, eller sminkar sig som katter, eller ens har foundation på läpparna, vilket ser utlöjligt ut (enligt mig)

4. Jag älskar deras stil och smink!


Vad skulle ni välja?  





 




  //Marre<3

Av Linda Alexandersson - 12 augusti 2011 07:30

Hej bloggen!



Förlåt för att jag inte bloggar så mkt, men det är mkt jag gör just nu, så jag hinner knappt med att vara inne på datorn  


Iaf, ville berätta några saker:


1. Jag har en ny pojkvän!  (Kevin Gilbertsson heter han, han var min "blinddate" först som slutade med att vi blev tsm ^^)

2. Jag är inte längre oskuld ^^ (förlorade den med Kevin (den 13), han var också oskuld ^^)

3. Var även med Kevins kompis Martin och Sophie och hennes kille Mikey  


Bild på mig och Kevin  



4. Åkte fyrhjuling första gången tsm med Kevin hemma hos han  

5. Sov över hos Kevin ^^ (det var mitt i natten halv 2 som vi hade sex ^^)

6. Har sett ERIC SAADE och TIMOTEIJ LIVE!!  


Bild på Eric Saade  



Bild på Timoteij  




Eric Saade och Timoteij såg jag live igår (detta skrivet (egentligen) den 14)  




Idag blire kalas hos en yngre kompis som fyller 14  

Och i morgon blire Åmål med Maria och Jonathan som har varit tsm i typ en vecka nu  GRATTIS till dom!



Dagens låt: Chris Medina - What are words?  



Allså verkligen en sjukt fin sång! Den finaste jag någonsin har hört! Jag älskar den!   



Kram på er!<3 // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 8 augusti 2011 11:12

Hej bloggen!



Idag lämnar man sitt kära Åmål och åker till Grästorp        


Har haft rätt kul här ändå!  


Var med Maria och Frida, och pratade för första gången med Marias halvbror Christian i telefon ^^ det är nämligen så att..

JAG OCH CHRISTIAN ÄR PÅ G!!  


Haha, och han fyller 20 i december, så han är 4 år äldre än mig xD ^^ men han är söt!   okej, det är inte sötheten som gör det hela ju, men ändå! Han är smart, rolig och charmig!  


Och HAN ÄR MIIIIN!! ^^  


Haha, iaf, han kommer till Åmål på höstlovet! OCH DÅ BLIR HAN MIIIN!!  ^^ LÄNGTAR REDAN! Men det är typ 12 veckor kvar nu xD  


Aja, men ni får ha det så bra! VI SES!  


Kram! // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 4 augusti 2011 23:00

Hej bloggen!


Var på Liseberg idag med Oscar Johannesson  

DET VAR SKITKUL!!

Förrutom.. en sak..


När vi skulle åka hem tog vi spårvagnen från Liseberg till Göteborg C, och när vi satt där och knappt hade kommit halvvägs så händer det oväntade..

 

Chauffören stannar spårvagnen, och utifrån hör man och ser folk (de flesta var killar) som skriker: HATA HATA HATA GÖTEBORG!! högt som sjutton som närmar sig. Inne i spårvagnen sitter vi, näst intill skräckslagna, och ser den stora folkmassan närma sig.

En man i 25-30-årsåldern talar i telefon, avbryter, och går fram till föraren, och frågar: Skulle ni kunna släppa av mig här?

- Nej det går inte, svarar han.

 

Folkmassan går runt spårvagnen och slår i vagnarna (det är 2 stycken, vi sitter i den främre) och fönstren och fortsätter att skrika: HATA HATA HATA GÖTEBORG!!

 

En kvinna lite längre bak i vagnen skriker: Men kan vi inte åka någon gång då?! och börjar gråta.

 

Rutorna skakar, hela spårvagnen skakar, liksom passagerarna.

 

Utan en minsta aning slår en av killarna sönder ett fönster i den bakre vagnen, och en kille får glassplitter i ansiktet och börjar blöda.

 

Några meter längre bort ser vi poliser komma springande. Vi förstår att folkmassan måste vara en hoper AIKare som även är hulliganer. För några av dem bar svartgula kläder på sig. Och folkmassan är på väg till Ullevi, där en fotbollsmatch mellan IFK Göteborg och AIK ska spelas.

 

Sedan har äntligen folkmassan försvunnit bakom oss och vi kan åka vidare.

 

"Tack och lov!" tänker alla..



Detta var min version av vad som hände, med mina egna ord! HAHA, allså vad bra det där var!   jag borde fan bli journalist eller nått!! xD


Men som tur var slutade det bra i alla fall, så att det inte var Oscar (satt intill fönstret och jag satt bredvid honom) som fick glassplitter i ansiktet eller någon annan!!  



Jag ska till Åmål i morgon och färga håret blont och rosa!!   och klippa mig! Sen ska jag va med Oscar igen   och Maria Högberg på lördag, och Emilia Holmström och KANSKE Freja Larsson på söndag  och på måndag blire Sophie Karlsson  sen ska jag nog vara med Sophie och hennes kille och en kompis till honom på tisdag, eftersom jag ska sova över hos Sophie till på tisdag   sen blire Alva Andersson och Johanna Edsinger på onsdag tror jag  och Mattias Karneus på torsdag till fredag  


TACK ska ni ha för att ni räddar mitt liv från total katastrof! JAG ÄLSKAR ER!


Kram! // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 2 augusti 2011 15:32

Hej bloggen!



Nu är det såhär förstår ni att jag är singel.. Christopher gjorde slut i söndags! 

JAG HATAR ATT VARA SINGEL!

Vafan ska jag göra nu?!   




Historien varför han gjorde slut är rätt lång.. men jag ska försöka förklara så gott det går..


Christopher blev kär i en kompis ex, och kompisen heter Jonathan, vår gemensamma kompis..

Jag gjorde inte ett fel! Men han påstår att jag har kallat en annan kompis, som också heter Jonathan, för "älskling"!   det har jag ju inte ens gjort!!

Och när han skriver till mig att han vill göra slut så nämner han inte ens att han är kär i någon annan!  han är bara så elak!



Men.. det förstås.. jag var också kär i en annan kille, men bara lite grann, eller.. igentligen i 2 stycken ^^


Kram på er alla! // Marre!<3

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards