~Life of L~

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Alexandersson - 20 oktober 2011 23:48

Hej bloggen!


Som jag skrev tidigare har Johanna i min klass gjort en header till mig, och nu är den färdig! 


Kommer upp snart!


Hennes blogg är: http://livetsomjohanna.devote.se/


Kram! // Marre  

Av Linda Alexandersson - 20 oktober 2011 15:10

Hej bloggen!


Förlåt för dålig uppdatering, men har så jävla möe å gör 

Men jag ska försöka uppdatera oftare  


Btw, Johanna gör en ny header till mig! So I'm happy! 


Sitter i skolan nu, hörs när jag kommer hem!


Kram! // Marre 

Av Linda Alexandersson - 9 oktober 2011 23:43

Hej bloggen!


Förlåt för att det har blivit så dåliga uppdateringar! Har hänt så mkt, så jag har inte kunnat blogga  


Det har hänt mkt som sagt, och helst vill jag inte skriva om det här, inte allt i alla fall.. Men ah, man är singel igen som sagt.. känns inte bra detta.. Anton gjorde slut med mig för 2 veckor sen exakt, och i morgon är det 2 veckor kvar tills jag fyller 16.. inte bra detta.. man firar sin 15-årsdag utan pojkvän, och får nu fira sin 16-årsdag utan pojkvän..  


Men.. ah, man är på g med en kille ^^ men det kommer ju inte bli nått förrän nästa år nån gång, det vet jag, så att det inte ska startas en massa rykten om mig p.g.a det.. -.-


Men ni får ha det så bra! Ska börja uppdatera bloggen oftare nu!


Kram! // Marre!

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards