~Life of L~

Alla inlägg under juli 2013

Av Linda Alexandersson - 31 juli 2013 02:07

Har verkligen fastnat med engelskan sen jag var i London allså ^^


Men nu är det som sagt dags att sova ^^ 


Godnatt, sov gott alla bloggisar! Bloggar mer i morgon!  


 

Av Linda Alexandersson - 29 juli 2013 21:00

Dags att åka hem och lämna underbara vackra London ^^


Det var skönt med lite semester utanför Sverige och se andra platser ^^ 

Har saknat vännerna och så, men dom har ju väntat på mig, så jag fick allt ett varmt välkomnande tillbaka när jag bara hade varit ifrån dom ca 5 dagar ^^ 

Sen var det skönt också att vara ifrån sociala medier i några dagar ^^ visst, sms funkade fortfarande, men det kostade lite pengar ^^


Men den här skivan köpte jag på tax free:n på flygplatsen Heathrow:


 


Och alla Directioners vet ju att Michael Bublé är Niall Horans favvoartist ^^ 

Av Linda Alexandersson - 28 juli 2013 10:45

Denna dag var vi på Nando's och käkade ^^

Och alla Directioners vet ju att Nando's är Niall Horans favvosnabbmatsställe i Storbritannien ^^

Det tog ett tag att hitta det och så, och vi var hungriga, men det var det värt ^^ 


     



Sen blev det lite mer shopping!  



                

Av Linda Alexandersson - 27 juli 2013 11:00

Dag 2 så skulle vi egentligen gå på ett zoo, men det blev lite sämre väder, så vi beslutade oss för att ta en båttur på Themsen ist!  


Så vi tog bussen till Big Ben, och sen tog vi en båttur ^^



     



Vi åkte under Tower Bridge, så jag var tvungen att ta lite bilder på den! så mäktig!  



               



Sen käkade vi på en äkta italiensk restaurang!   Minns inte vad den hette, men de hade sjuuuukt god mat! ^^ jag och Alva tog pasta bolognese (som pasta med köttfärs/tomatsås, med riven parmesanost på ^^) och mamma och min låtsaspappa tog pizza med grön och röd chili på, dom var extremt heta, men så extremt goda! ^^ inte alls som pizzan i Sverige som har tunna kanter och smakar fett :S utan denna hade tjocka kanter och smakade UNDERBART! ^^ Betyg: 5/5!  

Av Linda Alexandersson - 26 juli 2013 09:30

På morgonen dagen därpå tog jag en bild på mig själv ^^


    



Och på den engelska frukosten vi käkade! Visst ser det gott ut?!  

Yoghurten var helt fantastisk! ^^



           



Sedan åkte vi ut med bussen från Chelsea, där lägenheten ligger som mamma och mormor köper aktier till, som ligger inte långt från Sloane Square  



 


Dubbeldäckare ^^ och jag och min lillasyster satt längst fram längst upp! ^^



Sen åkte vi till den första butiken (som nu är min FAVVOBUTIK I VÄRLDEN! ^^) som heter Claire's, och dom har verkligen ALLT vad gäller smycken och småsaker! ^^ och de hade rätt mkt 1D-grejer ^^ 

Detta köpte jag på Claire's:


     



Sen köpte jag och Alva ett systerhalsband ihop, detta är mitt:


    



Och detta är Alvas:


      



Sen gick vi in på Primark och köpte en pyjamas var till mig och syrran ^^ min blev denna:


         


Sen åkte vi till Piccadilly Circus och tog bilder tsm med statyn av världens längsta man  



Alva:


    



Jag:



    



Sen gick vi och fikade ^^



    



Sedan åkte vi iväg till Covent Garden där vi såg dessa coolingar på en gågata:


             



Levande människor allså! Ser ut som statyer ^^ så himla coolt! ^^



Sen var jag inne på en ÄKTA Dr Martens-butik och fick äntligen mina ÄLSKADE kängor! Är så lycklig!  

Det blev knallrosa ^^


 

   



Sen åkte vi hem, och jag tog kort på alla grejer jag hade köpt och vi var jätteglada ^^



Av Linda Alexandersson - 25 juli 2013 16:45

Hej bloggisar!


Jag kommer nu under kategorin London 2013 lägga upp bilder och inlägg i ordning för varje dag jag gjorde olika saker  


Här är lite bilder från planet när vi hade lyft!


     


Här kommer bilder jag tog när vi var över London innan vi landade!



       



Ser ni floden på de sista bilderna? Det är Themsen som jag lyckades få en bild på!  

Av Linda Alexandersson - 25 juli 2013 15:43

25 minuter kvar tills man går ombord på planet ^^ underbart! :D

Av Linda Alexandersson - 25 juli 2013 11:06

Cirka 6,5 timme kvar tills man lyfter då ^^ ska bli skönt ^^ längtar som sjutton ^^

Har inte sovit så mkt inatt, men det känns bra iaf :) är lagom pigg och lagom trött ^^

Ska iaf ta så mkt bilder jag kan :D ^^

Bjuder på en bild på mig själv så länge ^^ även om jag ser ut som en prickig korv x3

Kram! :D

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Skapa flashcards