~Life of L~

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linda Alexandersson - 26 augusti 2013 19:17

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag ^^

Kan berätta lite som har hänt :)

Jag har ju börjat sista året på gymnasiet nu :D och det är underbart! Studenten är närmare ^^ inom 10 månader ^^ sen väntar jobb i över 40 år, med något man verkligen älskar ^^ :)

Har spenderat ett dygn med alla i samma linje som jag, plus nya klasskamraterna från Vänersborg, på Gaddesanda, som jag berättade lite tidigare om ^^ det var jättekul, och Vänersborgarna var verkligen härliga :D kul att man ska spendera ett helt år med dom :D ^^ och några utav killarna från Vänersborg var verkligen jättesöta! :D
Jag tror att vi kommer komma bra överens när vi väl har börjat prata med varandra och så :)
Dom är 12 stycken, och vi är 24, så vi blir allså tsm 36 stycken ^^ en av Sveriges största klasser ;)

Sen har jag funderat på livet och så, jag har gått igenom en del, men jag hat lärt mig om det, och därav blivit starkare av det :) så just nu känner jag mig mkt bättre och starkare ^^

Har tänkt mkt på gamla barnprogram det senaste också.. Jag menar, kommer ni till exempel ihåg de här figurerna? ^^ Har tänkt mkt på gamla barnprogram det senaste.. Jag menar, kommer ni till exempel ihåg de här figurerna? ^^

Alla gör inte det, men dom fanns runt början på 2000-talet och slutet av 90-talet. Det var så mkt bättre barnprogram då än nu ^^ jag menar, en del kommer aldrig tillbaka, som till exempel Nicke och Nilla (Niklas och Pernilla Wahlgren), Fem myror är fler än fyra elefanter (med Magnus Härenstam, Brasse Brännström och Eva Remaeus),

samma sak med Astrid Lindgrens alla figurer ^^ dom kommer kanske finnas där nånstans, men att själv få se det och växa upp med det är nått helt annat, nått speciellt ^^ det var så mkt bättre barnprogram förr, och jag är stolt över att vara född i mitten på 90-talet :) Stolt 90-talist <3

Men alla måste ju bli gamla någon gång ^^ och allt måste bli gammalt ^^ men minnena, dom finns alltid kvar :)

Kram på alla! // Marre <3

Av Linda Alexandersson - 3 augusti 2013 16:10

Hej bloggisar!

Sitter i köket och väntar ut åskan, är i stort sett färdig med packning för Göteborg hos en killkompis och packning till pappa i Åmål ^^

Min skjuts är ute och handlar och min blivande rumskompis för natten svarar inte, har ringt och messat flera gånger, och det går ett tåg om en timme, lyckat detta ^^

Hoppas att det löser sig iaf, det går ett tåg till om 2 timmar, så hoppet är inte helt ute än ^^

Bjuder på lite bilder så länge :D

Av Linda Alexandersson - 2 augusti 2013 18:33

Hej bloggis!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte mått så bra på ett par dagar. Bara legat inlåst i mitt rum och gråtit och tänkt på gamla minnen.

Idag tog familjen en tur till Hunneberg strax bakom oss där vi bor, och jag tog lite fina bilder ^^

Sen åkte vi vidare över berget mot Tunhems kyrka, och tog några bilder intill på några grottor :)

Sen åkte vi ut till stranden Gaddesanda och jag tog några få bilder, det var folk där, så jag tog inte på dom, men tog en liten bit ifrån där det var lite berg ^^

Njut av bilderna! ^^

Så bra bilder kan man få med en iPhone 4 ;) ^^

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards