~Life of L~

Alla inlägg under december 2013

Av Linda Alexandersson - 20 december 2013 18:41

Hej bloggen och kära läsare!


Nu har även jag äntligen fått jullov!  

Superlycklig! Längtar verkligen till julafton! Dessutom är julafton ingen mindre än Louis Tomlinsons 22-årsdag!


   


Jag fick även en present från Stadshotellet i Åmål! Den fick jag igår ^^



 


En korg med choklad!  dom känner mig så väl allså! För jag ÄlSKAR choklad!  

Det är en ask med Dumle, en chokladask med Utvalda Favoriter, en påse Kina-puffar, en champagneflaska fylld med små bitar som Bounty, Snickers, Japp och så vidare, och en ask med ischoklad ^^ 

Tack för det, och tack för 7 veckor tsm med er! God jul och gott nytt år på er!



Imorgon ska jag fira jul hos pappa (och sova länge, det behövs!), sen på söndag åker jag till mamma och firar jul där, och sen ska jag eventuellt gå på den nya filmen Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, den verkar kul, eller vad tycker ni?  

Undrar vad jag får i julklapp, hoppas att jag får det jag vill ha ^^ har lite små önskningar ^^ men säger inget här, jag håller det för mig själv ^^


Kram på er! // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 17 december 2013 22:15

Hej kära läsare och bloggare!


Idag har jag haft praktik, som vanligt, och kändes som att jag brände upp mina armar, på grund av att jag stekte fläsk i flera timmar ^^ tisdagar är ju bruna bönornas och fläskets dag, som en traditionell svensk dag ^^


Sen har jag tänkt på saker igen, som vanligt ^^ saker som har förändrat mitt liv, och på gamla minnen ^^ snart tänkte jag göra ett inlägg här om min hemstad Åmål, och alla minnen jag har här och så ^^ och bland annat lägga upp en massa bilder och sånt ^^ 


En vecka kvar till jul - vilken tur att man redan är klar med julklapparna för över en månad sen då! ^^


Godnatt alla! // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 16 december 2013 21:03

Hej bloggen och läsare!


Idag har jag praktiserat, som vanligt, som jag gjort under de senaste 5 veckorna ^^ 


Sedan har jag tänkt på en massa saker. 

Jag håller på att göra en liten renovering i mitt rum, som kommer att bli större, men just nu är jag nästan klar med detaljerna iaf ^^ har typ flyttat runt grejer, rensat garderober, tagit bort grejer, lagt till nya grejer osv. ^^ Är väldigt nöjd hittills iaf ^^ 


Sen har jag funderat på att sälja mina Justin Bieber-saker, eftersom jag inte gillar honom längre, mer än att jag fortfarande tycker att han är snygg ^^ och det är lite grann ^^ 2 t-shirts, en skiva, 2 böcker, en jävla massa affischer (har faktiskt ingen aning om hur många jag har, men det är en hel del, gamla som nya ^^), ett påslakanset och ett mobilskal till iPhone 4 och 4S ^^  jag tänkte ta kort på allt och lägga upp på bloggen när jag hinner och kan, och det är säkert mer saker, men kommer inte på allt just nu ^^ 


Sen har jag lyckats lägga in One Directions senaste album Midnight Memories i mobilen!  


Här i min Spotify-lista med enbart One Direction så hittar ni albumet  albumet innehåller de första 18 låtarna i listan ^^ 




Kram på er! // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 10 december 2013 22:01

Hej kära läsare!

Just nu är det mycket som händer i mitt liv, och mycket jag går och tänker på och grubblar över, och mycket som har hänt det senaste, så jag har inte haft ork eller lust till att blogga.

Men kan ge er en liten uppdatering i alla fall.
Jag håller på att rensa i mitt rum och håller på att flytta runt lite saker. Bland annat har jag önskat mig en helspegel under hela tonåren, som jag inte har haft sen jag var 12 år gammal, men jag har fortfarande inte fått tag i en än, men det hoppas jag att jag får snart. Men jag har i alla fall gjort plats för den, som tur är ^^

Jag har nyligen bråkat med 2 av mina bästa vänner, som jag inte kan tänka mig att leva ett liv utan, så det känns riktigt tungt och jobbigt. Dessutom bråkar vi över småsaker. Det känns liksom inte helt rätt. Hoppas att det löser sig till slut..

Jag fick min lingonvecka igår, och hade världens jävla kramp i hela magen, kunde knappt stå upp på benen i köket på praktiken, men det gick över när jag fick 2 stycken Alvedon i alla fall. Hade lite ont fram tills idag, men det verkar släppa.

Kärleken går just nu sådär, men är fortfarande singel, men jag känner att jag inte har tid eller lust för ett förhållande just nu, det finns liksom inte plats, det finns så mycket planeringar och allt som ska göras just nu, så jag känner mig stressad i mig själv och det märks även och syns. Jag har humörsvängningar som sjutton och allt annat svänger också, det känns som att hela livet är upp och ner för mig just nu. Hoppas verkligen att det löser sig.

Sen tänker jag mycket på nästa år, vad som händer då och allt. Studenten den 5 juni, sen 9 dagar senare ser man äntligen sina favoritidoler framträda live tillsammans med min lillasyster *.* One Direction såklart! Och jag längtar nästan mer efter att se dom än efter studenten, konstigt nog ^^

Sen tänker jag ovanligt mycket på en speciell sak, som kom att förändra hela mitt liv, och även det vända mitt liv upp och ner.. Mer än det säger jag inte.

Aja, hoppas att det löser sig iaf ^^

Sen är det mer saker, men tänker inte skriva upp allt här ^^

Funderar även lite på att kanske byta namn på bloggen också, och förändra den lite ^^ men vi får se hur jag gör :)

Sen funderar jag på att färga håret, men vet inte vilken färg än ^^ men förmodligen blir det dip-dyed, är så otroligt sugen på att testa det ^^ med typ mörkbrunt, nästan svart längst upp och ljusare och ljusare och sen väldigt rött i topparna, för jag vill ha dom färgerna ^^ men på studenten ska jag vara lite blondare bara iaf :)

Kram! // Marre! <3

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards