~Life of L~

Alla inlägg under augusti 2014

Bloppis-annons
Av Linda Alexandersson - 25 augusti 2014 16:23

Fick denna affisch på Twilight från min syster, men eftersom jag inte gillar Twilight så säljer jag den istället för 2 kr

Den är lika stor som 4 st A4-sidor, så den är rätt stor. 


 

Övrigt, Säljes - Grästorp (Västra Götalands län)
Pris:    2:-
Telefon:    0764207423
 
Bloppis-annons
Av Linda Alexandersson - 25 augusti 2014 16:03

Har lite blandade affischer och planscher på hästar från hästklubben Pollux som jag var medlem i för många år sedan.

När jag inte längre har kvar intresset för hästar är det lika bra att sälja affischerna, eftersom de bara tar plats i rummet och inte används på väggarna.


Priset är 1 kr/st för de små, och 2 kr/st för de stora, eftersom de redan är använda, och för att jag vill bli av med dem så fort som möjligt. 


De flesta är stora, som ca 4 st A4-sidor, eller något större, och jag har ett par stycken som är hälften så stora. 


Vi börjar med de små:


   



Sedan har vi de stora:


   Dessa bilderna är en dubbel, så bilderna finns på varsin sida. 

      Samma sak med dessa bilder.



       



Mejla mig på: lalexan_95_@hotmail.com

Eller skicka ett sms eller ring på min mobil, eller kommentera om ni är intresserade!  


Övrigt, Säljes - Grästorp (Västra Götalands län)
Pris:    1:-
Telefon:    0764207423
 
Bloppis-annons
Av Linda Alexandersson - 25 augusti 2014 15:15

Mer till salu!

 

Köpte denna svarta wallet för iPhone 5/5S i London för ca 7-8 pund (runt 80-90 kr), helt oanvänd. 
Mobilen spänns fast med kardborreband på insidan. Där finns även fack för 3 kort (ett med fönster) och ett fack för sedlar. 
Prisidé 50 kr.
Finns i Grästorp, men går att hämtas i i stort sett hela Västra Götaland.

 

     

 

Hör av er på min mail: lalexan_95_@hotmail.com

 

Eller på min mobil om ni är intresserade!  

 

(Kommer lägga upp fler saker som jag säljer, så jag finns kvar ett tag!)

Övrigt (Personligt), Säljes - Grästorp (Västra Götalands län)
Pris:    50:-
Telefon:    0764207423
 
Bloppis-annons
Av Linda Alexandersson - 25 augusti 2014 15:02

Hejsan alla bloggare!

 

Säljer ett par svarta träningsbyxor med märket Pro-Touch, aldrig använda.
Rätt pösigt och tunt material (100% polyester), 2 fickor med dragkedja + dragkedja nere vid smalbenen, snören att knyta med i midjan och reflexer på benen. 
Storlek 36/XS
Inköpspriset ca 200-250 kr, men säljer dom för 150 kr.
Finns i Grästorp (utanför Trollhättan, Vänersborg, Vargön) för tillfället, men går att ordna så att de kan hämtas i något av de 3 nämnda, eller Åmål, Mellerud, Lidköping eller Göteborg.

 

Hör av er på min mejl:

lalexan_95_@hotmail.com

 

Eller mitt mobilnummer:

0764207423

 

Om ni är intresserade!  

 

     

Kläder & Skor, Säljes - Grästorp (Västra Götalands län)
Pris:    150:-
Telefon:    0764207423
 
Av Linda Alexandersson - 20 augusti 2014 16:21

Hej bloggen! 


Förlåt för dålig uppdatering, ska försöka att blogga oftare nu!


Som ni ser på min header och mitt bloggnamn så har jag bytt till mitt riktiga namn, för jag tycker att Marre Anderzzon var liksom lite för mycket "fjortis", har växt ifrån det en hel del nu.. Iaf, mitt riktiga namn är Linda Alexandersson. Marre tog jag som "fjortisnamn" från mitt tredje namn, som är Marianne, och Anderzzon (fast med S istället för Z, givetvis) är efternamnet jag egentligen skulle ha haft, funny story it is about that.. Anyway, mycket har hänt under sommaren, så jag har helt enkelt glömt bort att blogga, men jag ska som sagt se till att det förändras nu! När man ändå nu går hemma och är arbetslös så kan man lika gärna syssla med bloggen och annat intressant!


Skriver om min sommar lite längre fram!


Kram! 


// Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards