~Life of L~

Direktlänk till inlägg 3 mars 2017

Stockholm! ~ Dag 1 (En sväng till Uppsala till en vän)

Av Linda Alexandersson - 3 mars 2017 22:30

Idag åkte jag till Stockholm igen! 

Jag var där i somras senast, så det är ju lite mer än ett halvår sen, men eftersom jag inte är där så ofta så tycker jag alltid att det är extra roligt att åka dit, och just den här gången var det verkligen det! 

Jag kände lite att det skulle bli som en slags "minisemester", eftersom jag behövde komma bort ett litet tag från hålan och allt för att jag inte mådde bra psykiskt.. 


Jag kom fram ca kl 12:30 (12:33 för att vara exakt), och hade bestämt mig för att köpa en biljett via SJ-appen upp till Uppsala ganska direkt efteråt för att hälsa på en vän jag inte har träffat på över 6 år, så det gjorde jag! 

Jag tog tyvärr inga bilder i Uppsala, men det var verkligen en jättevacker stad! Det var första gången jag var där, så det var spännande! 

Första mötet med vännen efter 6 år var också extra roligt och spännande! Jag minns att sist vi sågs så blev det inte så mycket prat och så, blev inga direkt långa samtal om något, så den här gången blev det verkligen det! Vi hade heller inte haft kontakt på 5 år, så det är också sjukt kul att vi har så bra kontakt igen! 


Några timmar senare åkte jag tillbaka ner igen, och tog tunnelbana och möttes av mamma och min mormors systers man. Sen drog de med mig på en pub där det blev ett glas, innan vi gick till lägenheten på Kungsholmen. 


Det blev inte så mycket mer den kvällen än så, så sen var det dags att sova för att vakna upp till en ny spännande dag i Stockholm!


XOXOXO

LindisPindis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Alexandersson - 11 september 2021 18:47

Som rubriken lyder så är jag förkyld för andra gången på 11 månader 🤧 Har testat mig för covid-19 igår med ett snabbtest som var köpt på Apoteket, och det visade negativt som tur var! 😄 Så 2 negativa test av 2 på 1 år. Fantastiskt...

Av Linda Alexandersson - 17 juni 2021 23:50

*2 Years Later*   Shit allså, snart 2 hela år sen jag bloggade senast! Herregud, vad mycket som har hänt på 2 år!  Har 3 (!) avslutade relationer på 1,5 (!) år. Mellan september 2019 till mars 2021 så har jag typ haft 3 relationer..  Jag gjor...

Av Linda Alexandersson - 7 juli 2019 01:50

Ja, vem är jag? Vem är jag egentligen? Har kommit in i en period där jag är lite osäker på vem jag egentligen är.. Har ju skrivit tidigare att jag skulle byta efternamn till Randowo, som är mammas efternamn, ett släktnamn som är unikt i hela Sv...

Av Linda Alexandersson - 19 juni 2019 00:56

Hellu! Har ni saknat mig? Det hoppas jag! Det har varit väldigt mycket det senaste halvåret att det har varit svårt att skriva inlägg och fortsätta skriva om mitt liv. Har haft så mycket tankar och funderingar osv också, så jag borde ju ha skrivit nå...

Av Linda Alexandersson - 10 september 2018 23:22

Ett år sedan.. ett helt år har gått sen du gick bort.. fan vad jag saknar dig allså.. :?( Kan seriöst inte fatta det allså.. Hon gick bort på en gråmulen söndag.. för ett år sen idag. 10 september 2017. Ett datum som alltid kommer att vara en...

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Skapa flashcards