~Life of L~

Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Linda Alexandersson - 12 mars 2017 19:15

När jag och M åkte tillbaka idag så gick vi på styrelsemöte i bygdegården i området där vi bor, för jag har gått med och blivit suppleant :)
Vet faktiskt inte exakt vad det innebär egentligen, men jag är med och får påverka vad som sker i bygden i alla fall :) Styrelsen tyckte att det var jättekul att vi som ungdomar/unga vuxna vill vara med och påverka vad som sker, för då kan vi vara med och tipsa om vad barn och ungdomar skulle tycka om att göra tex :)

Efteråt blev det en lugn eftermiddag och kväll där det inte direkt blev något speciellt.
Vet inte vad kommande vecka bjuder på, men ska iaf försöka boka tid för massage, för nu ikväll kände jag verkligen att det var dags, jag är så stel att jag knappt vet vad jag heter, haha! Nej men skämt åsido, jag är riktigt stel i alla fall, och skulle verkligen behöva massage för att släppa på många knutar och problem från "ryggsäcken"..
Har inte fått något samtal från psykologen än heller, så vi får se vad som händer på den fronten också.. men just nu är läget relativt stabilt i alla fall.

XOXO
LindisPindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards