~Life of L~

Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Linda Alexandersson - 22 mars 2017 16:46

Har haft en ganska produktiv dag idag! 


Först gick jag till psykologen kl 8:30, och trots att jag sov knappt 3,5 timme inatt (somnade vid halv 4 och hade klockan på 7) så lyckades jag komma upp tidigt och kom iväg i bra tid. 

Sen åkte jag iväg med mamma till Trollhättan och åkte till Rusta, sen käkade vi på Asia i Trollhättan (såå gott allså!! *.*)


 


Sen åkte vi vidare till tågstationen för att fylla på mitt busskort så att jag tar mig iväg till Göteborg i morgon, sen åkte vi hem. 

Sen kom vi typ nästan precis hem igen efter att vi handlat på Hemköp, så vi åkte ut igen ^^ 


Om lite mer än en timme ska jag iväg på nästa styrelsemöte i bygdegården, och det ska bli intressant tycker jag :) 


Efter mötet ska jag hem till M en sväng för att käka, iaf om jag orkar äta mer idag, haha! x) Vi får la se! :) 


Och i morgon bär det av till Göteborg över dagen som sagt, och där ska jag först och främst gå runt och kolla en del och se om jag hittar några spännande butiker jag inte hittar i närheten av där jag bor, eftersom jag inte är nere i Göteborg så jätteofta, och senare på eftermiddagen kommer bästa och sötaste Misslisibell till Nordstan, så ska jag försöka se henne och kanske köpa något ur hennes sminkkollektion!  Är så taggad på det! :D 

Sen ska jag försöka se om jag kan boka piercingtid för tragus-piercingen som jag vill ha :) 


XOXOXO

LindisPindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Skapa flashcards