~Life of L~

Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Linda Alexandersson - 7 maj 2017 18:00

Lite life update då som sagt.. 

Jag och M har tyvärr gjort slut.. Anledningen är personlig, det håller vi oss för oss själva, men vi är väll inte direkt ovänner eller så i alla fall.. 

Så på en månad nu tills han ska börja packa sina grejer för att flytta den 1 juli så får jag försöka få med mig alla mina.. Har hittills fått med mig ett par lådor, men det är så sjukt mycket kvar.. och möbler och grejer, så det är lite kaos just nu kan man säga, men det löser sig väll.. 

Jag är väll inte direkt ledsen över det, men ändå lite smått nere till och från.. men det var jag ju sedan innan, så det är väll inte direkt någon skillnad.. 

På grund av lite problem i förhållandet sen det började så visste jag att det förr eller senare skulle ta slut, hade vi lyckats hålla ihop till ettårsdagen och nån vecka till så hade det ju varit kul självklart, men så blev det ju inte tyvärr.. Men det är i alla fall vad som sker i mitt liv just nu.. 


 


Framtidsdrömmar är att jag vill försöka övningsköra så mycket som möjligt och plugga till körkortet under sommaren, och förhoppningsvis kunna göra uppkörning och teoriprov och allt i höst. Så vi får hoppas att det går bra ^^ bara att plugga på liksom. 


En annan framtidsdröm i år är väll att försöka hitta någon etta eller nått nånstans, gärna i Trollhättan, så man kan flytta hemifrån och känna sig lite friare så att säga.. Vill inte fylla 22 eller mer och fortfarande bo hos mamma, och för den delen vill jag inte bo kvar här särskilt länge ändå för att jag inte trivs här.. Har snart bott här i 7 år, och orkar inte bo här längre.. 


XO

LindisPindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Skapa flashcards