~Life of L~

Alla inlägg under juli 2017

Av Linda Alexandersson - 10 juli 2017 20:42

Ber om ursäkt för dålig uppdatering!

De senaste 2 månaderna har det varit väldigt hektiskt och mycket att göra och tänka på, så jag har helt enkelt inte hunnit blogga, eller för den delen orkat.. för det har varit så mycket på 2 månader.. men ska försöka fylla i allt allteftersom, så får ni snart läsa allt jag har gjort på 2 månader! 

Jag vet att jag har kunnat blogga via appen, men har liksom knappt orkat eller för den delen haft tid för det. Har träffat mycket folk och hållit mig sysselsatt ganska mycket, och rest en del i landet till olika ställen, och det lär nog bli några resor till om jag får bestämma. Men det har varit väldigt skönt ändå faktiskt, att inte tänka så mycket på sociala medier och bloggen för att kunna tänka på mig själv. Har blivit lite som en semester för mig. Jag har kunnat lägga ifrån mig telefonen i flera veckor nu utan att behöva känna mig tvungen att kolla allt och ha koll på allt. Har kunnat gå i upp till 3-4 dygn i taget utan att kolla mer än typ sms, svara på samtal, Snapat på Snapchat, kollat kalendern, fotat, lyssnat på musik och kollat mobilbanken. Finns sååå mycket i min mobil som jag knappt har rört på flera veckor, kanske en månad. Men det kommer nog igång nu det också tror jag, sakta men säkert  


För övrigt av det jag kan säga nu är att jag har varit förkyld i 2 veckor, men det är väll på g att ge sig snart kanske, förhoppningsvis. Har ju aldrig känt mig helt nedslagen i alla fall, förutom på morgonen när snuvan och hostan har varit och är som värst. Annars mår jag helt okej  


XOXO

LindisPindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards