~Life of L~

Alla inlägg under februari 2014

Av Linda Alexandersson - 4 februari 2014 06:47

Hej bloggen!
Förlåt än en gång för dålig uppdatering! Det ska försöka att inte upprepas! Har rätt mycket för mig just nu, att det är svårt att få tid till att blogga!

Nu återstår endast 120 dagar kvar till studenten, och jag är redan så sjukt taggad!! :D
Detta är min studentmössa!

RL står för Restaurang och livsmedel :)

Just nu är det framför allt mycket i skolan, mycket stora jobb, som snart är klara, så snart lär jag få tid till att blogga mer igen :D
Sen är det en FN-resa till Polen att se framemot som är om ca 1 månad :D och det är också ett stort arbete, som är långt ifrån klart, men vi jobbar på det :)

Ännu en uppdatering ^^ jag har börjat dejta en underbar kille ^^ jag har än så länge bara träffat honom 2 gånger, men det räcker, för det känns som att vi har känt varandra i typ 5-6 år, när vi faktiskt bara har känt varandra i knappt en månad ^^
Han fyller 25 om ca 1,5 vecka, så det är 6 år mellan oss, men det spelar ingen som helst roll, kärleken har ingen ålder ^^ han heter Karl ^^
Han är underbar, helt klart bäst, jag kan prata om verkligen allt med honom ^^ han känner liksom snart redan mig helt, och vi har som sagt känt varandra i knappt 1 månad xD
Jag trivs verkligen tillsammans med honom, han ger mig verkligen det intrycket att jag kan ha förtroende till honom, med tanke på att han faktiskt har fått veta saker och känslor som hänt i mitt liv som ingen annan vet ^^ jag litar verkligen på honom, och han är sjukt underbar :) ^^

Annars är det inte så jättemycket annat som händer i mitt liv just nu ^^ plugg, träffa Karl och vänner, och annars ingenting ^^ :)

Ska försöka uppdatera så mycket jag kan och hinner! :) lovar!

Kram! // Marre!<3

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards