~Life of L~

Alla inlägg under september 2021

Av Linda Alexandersson - 11 september 2021 18:47

Som rubriken lyder så är jag förkyld för andra gången på 11 månader 🤧

Har testat mig för covid-19 igår med ett snabbtest som var köpt på Apoteket, och det visade negativt som tur var! 😄

Så 2 negativa test av 2 på 1 år. Fantastiskt! 😄

Och ändå har man rört sig ute och träffat en rad olika människor i år, framför allt nya människor, och exponerat sig på krogar, köpcentrum, affärer, butiker, olika städer och orter, bussar, tåg och spårvagnar osv. Spännande hur man har lyckats undkomma covid-19 i snart 2 hela år av 2! *peppar peppar, ta i trä* Får inte jinxa detta nu bara, då kanske jag får det snart, man vet ju inte 😅😝


Idag är det 20 år sen terrordådet i USA, 9/11. Sjuk och tragisk händelse.. Helt sjukt att det har gått 20 år nu. 


Igår var det 4 år sen min styvmamma gick bort i cancer. Saknar henne massor. ❤️


Idag var det premiär för SHL också, där regerande mästarna för säsongen 2020/2021 Växjö mötte mitt favoritlag Färjestad, där Färjestad till slut slog Växjö med straffar med 4-3 på borta-is! 😄 Så sjukt glad man är! 😄💚

De var ganska jämna på isen, och efter en 2-0-ledning för Växjö så reducerade Färjestad, sen kvitterade Växjö, sen gjorde Färjestad 3-2 och tog ledningen, sen kvitterade Växjö, och det blev inget mål i övertid heller, så det fick avgöras i straffar, Färjestad sätter första straffen, sen missas resten eller räddas. Så Färjestad vann bortamatchen på straffar med enbart 1 enda straff 😄 Rejält spännande var det, och 2 poäng blev det att ta hem till Karlstad! 😄 Bra första start på första matchen och premiären av SHL säsongen 2021/2022, och bra spelat och gjort av Färjestad! 😄💚


Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mer för nu 🤔 Jag får återkomma, får försöka skriva mer på bloggen nu tycker jag när man kanske har lite mer att rapportera om och skriva om typ 😊


XOXO

//L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards