~Life of L~

Alla inlägg under juli 2019

Av Linda Alexandersson - 7 juli 2019 01:50

Ja, vem är jag? Vem är jag egentligen?
Har kommit in i en period där jag är lite osäker på vem jag egentligen är..

Har ju skrivit tidigare att jag skulle byta efternamn till Randowo, som är mammas efternamn, ett släktnamn som är unikt i hela Sverige. Det är bara min släkt som heter det, 16 personer just nu, inklusive min mamma, morbror och lillasyster.
Men.. det finns ett efternamn till jag hade kunnat byta till, minst.. det finns säkert fler, men det är just dessa 2 jag väljer mellan just nu.. och det är Hultgren, efter min gammelmorfar.

Så ja, vem är jag?
Linda Alexandersson, Linda Randowo eller Linda Hultgren? Vilket efternamn klär mig bäst och passar mig bäst? Vilket efternamn gör mig till mig?

Detta är så otroligt svårt.. ska faktiskt skriva upp en lista med för- och nackdelar för alla efternamnen och därefter försöka avgöra vem jag är och vem jag ska och vill vara..

Hade jag bytt till Randowo hade jag blivit den enda i hela Sverige som heter just Linda Randowo, vilket är fantastiskt tycker jag, att vara helt unik, vilket jag vill vara.

Men hade jag bytt till Hultgren hade jag känt en större koppling till min gammelmorfar, som jag trots allt minns trots att jag var knappt 3 år gammal när han dog. För jag har ju koppling till honom. Jag älskar fioler - han spelade fiol och byggde egna fioler, en hänger kvar än idag hos min mormor.

Jag hoppas att jag kommer fram till det bästa beslutet i slutändan. Precis just nu är jag lite mer inne på Hultgren faktiskt. Men vi får se vad jag väljer :)

XOXO
LindisPindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards