~Life of L~

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda Alexandersson - 29 mars 2012 11:28

Hej bloggen!


Förlåt så himla mkt för att jag inte har bloggat nånting under några veckor!

Har inte haft tid, lust och/eller ork att uppdatera bloggen  


Men det har väll inte hänt så särskilt mkt sen jag bloggade sist.. men jag kommer nog inte blogga så särskilt mkt, orkar inte, mår inte så bra just nu på grund av en massa anledningar..  


Tänker på så mkt också.. och det är så mkt med skolan och allt, och snart är det påsklov och allt.. kanske bloggar mer den veckan ist  


Men ni får ha det änna gött så hörs vi när vi hörs! 


! // Marre!


 

Av Linda Alexandersson - 12 mars 2012 17:13

 
Av Linda Alexandersson - 9 mars 2012 14:32

Dag 01 - Om mig   

Dag 02 - Min första riktiga kärlek
Dag 03 - Det här tycker jag om Linda
Dag 04 - Min dag idag
Dag 05 - Din senaste lögn
Dag 06 - Min favoritbild
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - 5 sanningar om dig själv
Dag 09 - Den här veckan
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Dina 2 närmaste vänner
Dag 13 - Din profilbild på facebook
Dag 14 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Vad är kärlek för mig
Dag 20 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 21 - 2 saker jag önska jag kunde göra
Dag 22 - Ett tv-program du gillar
Dag 23 - 10 sanningar om mig
Dag 24 - Den här får mig må dåligt
Dag 25 - Vad gjorde du igår?
Dag 26 - Mina dåliga sidor
Dag 27 - Favoritgodis
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Såhär gör jag mitt hår
Dag 30 - Musiksmak


Dina 2 närmaste vänner:


Har ingen aning om vilka det är ^^ jag har många nära vänner, men om jag blir tvungen att välja är det nog Frida B och Pamela ^^ 


 

Av Linda Alexandersson - 9 mars 2012 14:24

Nu ska jag snart iväg och möta lillasyster vid tåget i Trollhättan! 

Ska få tag i Pamela också!

Bloggar mer sen!


  

Av Linda Alexandersson - 9 mars 2012 00:31

Skulle denna passa bra som ny header?


 

Av Linda Alexandersson - 8 mars 2012 22:12

Hej bloggen!


Jag funderar på om jag ska göra en ny header, någon som är större och snyggare än den jag har ^^ vad tycker ni? 

Har laddat ner lite olika textstilar, så jag har assnygga som jag kan använda!   


Och har ju som sagt en massa bilder! Men jag får jobba lite på dom så får vi se vad det blir! 


  

Av Linda Alexandersson - 8 mars 2012 22:07

Här är dagens outfit och smink! 




Av Linda Alexandersson - 8 mars 2012 09:32

Dag 01 - Om mig   

Dag 02 - Min första riktiga kärlek
Dag 03 - Det här tycker jag om Linda
Dag 04 - Min dag idag
Dag 05 - Din senaste lögn
Dag 06 - Min favoritbild
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - 5 sanningar om dig själv
Dag 09 - Den här veckan
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Dina 2 närmaste vänner
Dag 13 - Din profilbild på facebook
Dag 14 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Vad är kärlek för mig
Dag 20 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 21 - 2 saker jag önska jag kunde göra
Dag 22 - Ett tv-program du gillar
Dag 23 - 10 sanningar om mig
Dag 24 - Den här får mig må dåligt
Dag 25 - Vad gjorde du igår?
Dag 26 - Mina dåliga sidor
Dag 27 - Favoritgodis
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Såhär gör jag mitt hår
Dag 30 - Musiksmak


Mina syskon:


Jag har en lillasyster som är 13 (i september) som heter Alva  hon är en supergullig lillasyster!!! Jag älskar henne verkligen mest av allt! Hon kommer alltid först!!  

Folk tycker verkligen att vi är lika!!! Men vi är inte lika nånstans!! xD  


Bild på oss kommer när jag kommer hem, för jag är i skolan nu och har ingen bild på henne och mig ^^

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards