~Life of L~

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Linda Alexandersson - 6 mars 2012 23:17

Nepp, nu ska denna tjej sova! ^^ 

Vi hörs och syns i morgon, så laddar jag upp dagens smink och dagens klädsel i morgon! 


    


 

Av Linda Alexandersson - 6 mars 2012 22:01

Dagens låt är en gammal goding med allas vår kära gamla flickidol Darin Zanyar! ^^  Kom tvåa i Idol 2004, den som vann då var Daniel Lindström  
Money for nothing var med på skivan The Anthem, som är på den första bilden  

Jag hade en av hans första skivor, men jag har tyvärr inte kvar den  tror att jag slängde den för länge sen för att skivan hackade, men minns inte ^^ Albumet hette Darin, och den sista bilden i detta inlägg är på det albumet ^^

Iaf, låten heter Money for nothing och var och är en av mina favoritlåtar!  



 


 

Av Linda Alexandersson - 6 mars 2012 14:17

Nu har jag äntligen slutat skolan!

Sitter och väntar på bussen som kommer om 55 minuter ^^ så därför passar jag på att göra ett inlägg 

Jag hade hygien idag, vilket innebär att man får ta emot varor, tömma soptunnor, göra frukost till hela klassen, diska och hålla rent och sånt, inte precis det roligaste att hålla på med ^^ xD



Av Linda Alexandersson - 6 mars 2012 07:51

Dag 01 - Om mig   

Dag 02 - Min första riktiga kärlek
Dag 03 - Det här tycker jag om Linda
Dag 04 - Min dag idag
Dag 05 - Din senaste lögn
Dag 06 - Min favoritbild
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - 5 sanningar om dig själv
Dag 09 - Den här veckan
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Dina 2 närmaste vänner
Dag 13 - Din profilbild på facebook
Dag 14 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Vad är kärlek för mig
Dag 20 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 21 - 2 saker jag önska jag kunde göra
Dag 22 - Ett tv-program du gillar
Dag 23 - 10 sanningar om mig
Dag 24 - Den här får mig må dåligt
Dag 25 - Vad gjorde du igår?
Dag 26 - Mina dåliga sidor
Dag 27 - Favoritgodis
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Såhär gör jag mitt hår
Dag 30 - Musiksmak


Den här veckan:


Den här veckan händer det inte så himla mkt, jag är i skolan måndag till torsdag, BUP-möte på fredag, och sen in till Trollhättan och möta lillasyrran som kommer med tåg, och sen invänta Pamela också, som också kommer med tåg, fast senare  

Av Linda Alexandersson - 6 mars 2012 05:25

Nu ska man snart till skolan.. eller, skolan, jag vet, det är rätt tidigt, men jag ska åka in till Trollhättan med mamma, och hon åker in vid 6, så jag måste ju gå upp ännu tidigare för att åka med henne, för jag hinner inte med den tidiga bussen på tisdagar ^^


Aja, nu ska jag inte sitta här och prata för mkt bara för att jag är övertrött ^^


Men jag bloggar mer sen i eftermiddag! För jag ska servera idag på skolans restaurang - IGEN, allså - ingen dator förrän jag har slutat!


 


   

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards