~Life of L~

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Linda Alexandersson - 3 december 2014 18:05

Hej bloggen!


Nu har jag skaffat mig ytterligare 2 prylar från Tradera ^^


Har försökt med att skaffa mig en iPod i drygt en månad (på Tradera, annars har jag nog försökt i ca 1,5 år i butiker bland annat), utan resultat, men nu i lördags slog drömmen in ^^ Det var en budgivning på en orange metallic iPod Nano 4:de generationen, 8 GB (!), som jag snappade åt mig! ^^ Slutpriset som jag fick betala var 389 kr, och då ingick frakt + hörlurar och ett sportband till iPoden, så det var helt klart värt det! 
iPodens skick är superduperbra, och jag är sjukt nöjd!

Detta är iPoden:



   


Jag vet att den ser gul ut, men den är mer orange i verkligheten ^^ 
Och detta är en bild på iPoden med hörlurarna och sportband:


 



Sen har vi då navelpiercingen.. det var 2 navelpiercingar från samma person som auktionerades ut, en vanlig leopardfärgad, och en lila/rosa leopardfärgad, och utropspriset var 1 krona, plus 7 kr i frakt, så jag passade på att leda dom båda direkt när jag såg dom, eftersom jag föll för dom direkt ^^ sen fick jag vänta i över en vecka, sen till slut i går var det dags att vinna dom båda ^^ men det gjorde jag tyvärr inte.. blev överbjuden på den vanliga leopardfärgade, in till sista sekunden av auktionen ^^ *suck* men 3 minuter senare var den andra navelpiercingen slut, den lila/rosa, så den vann jag ^^ slutpriset var precis det jag gav: dvs 3 kr ^^ plus 7 kr i frakt ^^ Så 10 spänn för en navelpiercing var ju fett värt det!  


Så detta är navelpiercingen:


 


Älskar de båda så otroligt mycket! ^^ Fina va?   Eller vad tycker ni?  

Sen har jag börjat lyssna på Melody Club när jag gick igenom min musik på datorn och hittade ca 10 låtar med dom ^^ Jag kommer ihåg när jag var liten när jag och min lillasyster satt i mammas bil när hon spelade Melody Club ^^ Allså, man minns ju iaf att man tänkte mest på melodin i låtarna när man var liten, eftersom man inte förstod texten, men nu när man är äldre förstår man ju, och jag föll framför allt för låten Destiny calling, som är grym! ^^ Jag menar, lyssna själva:




Det var nog allt som har hänt mig under de senaste dagarna ^^ 

Annars är det inte så mycket, har träffat några vänner, och varit en del i Trollhättan och så ^^ 
I lördags var man ute och drack på krogen i Trollhättan med pojkvännen och några nya vänner ^^ Det var kul, bortsett från att jag grät konstant i en dryg timme runt kl 00:00, men det gick över som tur var iaf  



Annars är det inte så mycket som händer i mitt liv just nu ^^ 

Så, det var allt för idag ^^ 


 


// Linda Alexandersson

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards