~Life of L~

Direktlänk till inlägg 17 november 2016

Dålig uppdatering.. Ska förbättras denna gången, lovar!

Av Linda Alexandersson - 17 november 2016 21:40

Hej älskade läsare! 


Jag ber återigen om ursäkt för dålig uppdatering! Jag ska försöka förbättra bloggen snart, jag lovar! 

Det är bara det att jag har haft så mycket att göra i år och har gjort mycket, upplevt mycket osv, men har på det återigen råkat åka på en depression.. Har liksom trampat ner igen.. Och det är svårt för mig att ta mig upp, så just nu försöker jag få det att gå över av sig självt, och ta den tid det tar.. 


Det var många vänner jag förlorade kontakt med i juni/juli någonting, vilket också fick mig att bli ganska deprimerad.. Så mellan juni till oktober umgicks jag mestadels bara med pojkvännen och mamma.. Det var liksom ingen annan jag kunde prata med, så jag blev så deprimerad.. 

I oktober verkade det som att ALLA kom tillbaka på en och samma gång, som att dom inte ens varit borta? 


Sen blev det lite värre, redan i augusti, då jag började få mindre panikångestattacker, och de upptäckte jag när jag skulle övningsköra bil.. Det var riktigt jobbigt, men har bara haft typ 3 stycken panikångestattacker än så länge, så än så länge är det lugnt.. 


Sen blev det värre för att jag började tänka på en grej som gjorde mig nästan lika ledsen som jag senast var för ca 3 år sen.. Så jag har klarat mig i 3 år utan att må lika dåligt över det som jag gör nu.. 

Ni som har följt mig länge kanske vet vad jag talar om.. 

I alla fall.. Kan berätta kortfattat.. 


Jag hade en kärlek som var mer än allt på jorden för mig.. Min framtid, mitt hjärta och min ängel.. Jag trodde att vi alltid skulle hålla ihop, att med honom kunde jag klara allt.. Men jag sumpade det, gjorde ett misstag, och mitt hjärta slets i en miljon miljard bitar.. 

Jag blev ledsen för att jag idag tänker på hur bra han har det utan mig, medan jag själv inte känner att jag kommer någonvart.. 

2 månader efter att vi gjort slut så träffade han sin nuvarande tjej (rättare sagt nuvarande fru..), och de gifte sig för 3 år sen.. 

Att de gifte sig då vet jag, för att jag blev lite nyfiken för någon vecka sen på vart han bodde (orten kände jag till, men inte adressen.. vet att han bor ca 30 mil bortifrån mig.. ), så jag sökte upp hans namn och hittade hans frus blogg och såg hela bröllopet och dagen i detalj.. Och det gjorde så fruktansvärt ont i mig.. Som om hela hjärtat blev krossat igen, precis som det var för ca 4 år sen.. 

Jag vet att jag förmodligen aldrig kommer att komma över honom, eftersom han var en såpass stor del av mig.. Men jag försöker varje dag att lära mig att leva utan honom, men det är riktigt riktigt svårt.. 


Det låter så jävla löjligt att fortfarande efter snart 5,5 års tid (det var då vi gjorde slut och skiljdes åt för sista gången) fortfarande inte komma över sitt ex, men hade ni varit i mina kläder och känt precis samma sak för en av världens underbaraste killar, typ Guds ängel på jorden i mänsklig skepnad, så hade ni förstått hur jag känner och tänker.. 

Men jag vet i alla fall att jag aldrig kommer att glömma honom, för det går bara inte.. 



Jag börjar långsamt må lite bättre nu, så jag ska försöka ta tag i bloggandet igen så småningom.. Ska byta utseende på bloggen och förnya mer när jag har tid och hinner! Bland annat min header som jag lovade att jag skulle byta för flera månader sen.. 


Nu i november och december är det riktigt mycket att göra och planera, men ska försöka så gott jag kan! 

Sen kommer jag komma med en del överraskningar under tiden också! 


Eventuellt har jag funderat på att börja med Youtube, eftersom jag har en Youtube-kanal, men har dock bara lagt ut videos från konserter och min kattvideo, men tänkte lägga upp lite annat så småningom :) Har dock ingen kamera, så det lär kanske inte bli någon bra kvalitet, eftersom jag måste göra videos från min iPhone, men nånstans måste man ju börja! :) 

Har bara lite svårt med att komma på ett bra namn.. Än så länge heter jag TheLindisPindis, men jag funderar på något i stil med Moa Murderess namn, hennes ALTERNATIVA namn, eftersom jag är alternativ! (Mer info och fler bilder om min alternativa stil kommer också att komma upp så småningom när jag tar lite fler bilder och sånt!)


Än så länge har jag tänkt på Linda Liksom (säger väldigt mycket ordet "liksom" i verkligheten, så något sånt coolt udda namn hade man också kunnat ha!), eller Linda Lollipop (fullkomligt ÄLSKAR klubbor!) ^^ Linda Lollipop ligger nog längst upp på listan än så länge, haha! 


Men jag ska försöka ta tag i detta igen, för det är verkligen kul att skriva om sina dagarna, även om de flesta dagar nu för tiden som arbetslös inte innehåller särskilt mycket spännande eller roliga grejer.. Men då kan man ju blogga om annat i stället! 


I morgon ska jag upp riktigt tidigt för att åka hela vägen till Oskarshamn i Småland för att hälsa på en vän! Det ska bli riktigt kul! Har inte varit i Smålands djupa skogar och sköna dalar på 10 års tid nu! Så ser verkligen fram emot det! 


XOXOXO


Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Alexandersson - 11 september 2021 18:47

Som rubriken lyder så är jag förkyld för andra gången på 11 månader 🤧 Har testat mig för covid-19 igår med ett snabbtest som var köpt på Apoteket, och det visade negativt som tur var! 😄 Så 2 negativa test av 2 på 1 år. Fantastiskt...

Av Linda Alexandersson - 17 juni 2021 23:50

*2 Years Later*   Shit allså, snart 2 hela år sen jag bloggade senast! Herregud, vad mycket som har hänt på 2 år!  Har 3 (!) avslutade relationer på 1,5 (!) år. Mellan september 2019 till mars 2021 så har jag typ haft 3 relationer..  Jag gjor...

Av Linda Alexandersson - 7 juli 2019 01:50

Ja, vem är jag? Vem är jag egentligen? Har kommit in i en period där jag är lite osäker på vem jag egentligen är.. Har ju skrivit tidigare att jag skulle byta efternamn till Randowo, som är mammas efternamn, ett släktnamn som är unikt i hela Sv...

Av Linda Alexandersson - 19 juni 2019 00:56

Hellu! Har ni saknat mig? Det hoppas jag! Det har varit väldigt mycket det senaste halvåret att det har varit svårt att skriva inlägg och fortsätta skriva om mitt liv. Har haft så mycket tankar och funderingar osv också, så jag borde ju ha skrivit nå...

Av Linda Alexandersson - 10 september 2018 23:22

Ett år sedan.. ett helt år har gått sen du gick bort.. fan vad jag saknar dig allså.. :?( Kan seriöst inte fatta det allså.. Hon gick bort på en gråmulen söndag.. för ett år sen idag. 10 september 2017. Ett datum som alltid kommer att vara en...

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards