~Life of L~

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Linda Alexandersson - 7 mars 2016 21:29

Förlåt för att jag inte har bloggat på en vecka.. Har mått lite dåligt, och inte hunnit eller orkat blogga.. Men får komma igång igen nu!
Det är viktigt att ta en paus ibland för att tänka på sig själv och lite så, för att komma till ro och så och få rå om sig själv för att må bra.

Förra onsdagen var familjen i Göteborg där mamma skulle till ett sjukhus för att göra en undersökning.
I torsdags hände inte så mycket, min lillasyster var i Göteborg och shoppade med en kompis, och jag gjorde inget speciellt.
I fredags var jag på krogen en sväng och träffade en gammal klasskompis (och nära vän sen dess) från Grästorp, så det var jättekul eftersom vi inte hade träffats på typ ett halvår!
Sen sov jag hos C, och vi gjorde inget speciellt, sen åkte jag hem på lördag kväll. Sen dess har jag inte gjort så speciellt mycket heller, men håller på att fixa och greja i mitt rum med en del projekt, så vi får se när det blir färdigt, då kommer det lite bilder!

I förrgår hade jag även blivit en del deprimerad, och mådde inte alls bra, ville inte prata med någon alls typ.. Det bara small till när jag var på väg hem i bussen från C i lördags, så jag vet inte varifrån det kom.. Men det är bättre idag i alla fall, bortsett från att vädret och snön är så deprimerande.. *suck*.. Aja, den försvinner väll snart hoppas jag.


Love // Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards