~Life of L~

Direktlänk till inlägg 25 november 2014

Frusen..

Av Linda Alexandersson - 25 november 2014 01:18

Hej bloggen!


Igår gick jag och la mig rätt tidigt för att vara jag, men jag somnade aldrig, utan kl 23:00 satte jag mig för att läsa igenom HELA min bästa väns gamla blogg som hon skrev på senast för 2 år sen, och hade haft den då i åtminstone ca 1,5-2 år, plus kollade på ALLA hennes gamla videoklipp på Youtube, som också är från 2012 och tidigare. (Och jag var klar kl 8 på morgonen xD ^^) Och ska jag vara ärlig så saknar jag henne massor, trots att det bara är några månader sen jag träffade henne senast, i Göteborg, bara några dagar innan hon flyttade till Sthlm till sin fästman. Har nog aldrig saknat en människa så mycket! Kan bero på att hon och jag delar på en massa oförglömliga minnen tillsammans.. ^^ 
Hon är min tvillingsjäl, och den starkaste jag känner, och någonsin känt. Jag menar, jag har stått vid hennes sida i många situationer, och funnits bredvid och stöttat, låtit henne gråta ut på min axel, och jag har sett hur dåligt hon har mått, och fortfarande mår, för vissa saker. Men ändå har hon alltid ställt sig upp igen, och blivit starkare, även om det har tagit tid. Hon är en underbar tjej, som alltid finns för sina vänner och nära och kära, och världens finaste. Jag beundrar verkligen hennes styrka, att hon klarar av så mycket.. Visst, jag vet inte allt kanske, eftersom jag inte har umgåtts med henne så särskilt många gånger under de senaste 4 åren, men jag vet en del, och jag har ändå följt henne på hennes blogg och fb och sett hur dåligt hon mår. Och jag vet grunden till varför hon mådde dåligt från första början. 
Jag är glad över att hon har det bra i Sthlm och med sin fästman, men jag saknar henne ändå så att det gör ont i mig.. Hade vi gått i samma skola i nian och gymnasiet också hade vi skapat så jävla mycket mer minnen än dom vi har.. Kan fortfarande höra hennes röst i telefonen när hon pratade med mig i nian när jag och min klass var i Göteborg precis intill Nordstan, och vi letade efter varandra, och sen när hon fick syn på mig så sprang hon fram till mig rakt i mina armar ^^ Kan fortfarande se henne springa utifrån dörren rakt mot mig, och kan fortfarande känna glädjen i mig att äntligen se henne igen efter att vi båda fick flytta ^^ Åh.. minnen allså.. ^^ Dom spolas hela tiden genom mitt huvud som en rullande film, och filmen slutar aldrig ^^ 


Och bilderna vi har tillsammans allså, det är åtminstone några stycken, men jag önskar att det fanns fler, bilder från varje gång vi har umgåtts med varandra ^^ Men minnen har man alltid kvar iaf ^^ Men kan lägga upp några bilder iaf:


                          


Pamela är verkligen min bästa vän, och min tvillingsjäl, jag hade verkligen inte kunnat tänka mig ett liv utan henne eller våra minnen. 
Detta är bara några av de minnen vi har, så det är så jävla mycket mer ^^ Shit allså.. en sån tjej som hon är så svår att beskriva.. ^^ allt jag kan säga är att hon är bäst, starkast och finast i världen! Så är det bara! Ingen kan slå en sån underbar människa som henne! <3


Och vår speciella låt vi har tsm ^^ True friend med Hannah Montana/Miley Cyrus ^^ Den är bäst, och bara vår! Och vårt speciella kodspråk som vi hade ^^ det är verkligen saker man saknar mest av allt ^^ Önskar bara att man kunde spola tillbaka tiden och uppleva allt igen, för det skulle vara det bästa av allt <3
Samma med vårat speciella namn för oss själva som vi hittade på: Lindamela ^^ Bara vår grej, och vårt namn ^^ 
Och det kommer alltid att förbli vårt

Jag älskar min tvillingsjäl Pamela <3


______________________________________________________________________________________________



Åter till dagens rubrik. Sen jag gick upp har jag typ frusit sönder, men det kanske beror på att jag sov mellan kl 8:30 och 16:00 och gick då upp ur sängen ^^ Sen blev det middag.. Chili con carne med ris ^^ Gottgott!


Nej, nu ska jag nog ta och sova!


  

 
 
Cajjo

Cajjo

27 november 2014 21:47

Fin blogg du har! :D

http://caajjjojohansson.bloggplatsen.se

Linda Alexandersson

27 november 2014 21:53

Tack så mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Alexandersson - 11 september 2021 18:47

Som rubriken lyder så är jag förkyld för andra gången på 11 månader 🤧 Har testat mig för covid-19 igår med ett snabbtest som var köpt på Apoteket, och det visade negativt som tur var! 😄 Så 2 negativa test av 2 på 1 år. Fantastiskt...

Av Linda Alexandersson - 17 juni 2021 23:50

*2 Years Later*   Shit allså, snart 2 hela år sen jag bloggade senast! Herregud, vad mycket som har hänt på 2 år!  Har 3 (!) avslutade relationer på 1,5 (!) år. Mellan september 2019 till mars 2021 så har jag typ haft 3 relationer..  Jag gjor...

Av Linda Alexandersson - 7 juli 2019 01:50

Ja, vem är jag? Vem är jag egentligen? Har kommit in i en period där jag är lite osäker på vem jag egentligen är.. Har ju skrivit tidigare att jag skulle byta efternamn till Randowo, som är mammas efternamn, ett släktnamn som är unikt i hela Sv...

Av Linda Alexandersson - 19 juni 2019 00:56

Hellu! Har ni saknat mig? Det hoppas jag! Det har varit väldigt mycket det senaste halvåret att det har varit svårt att skriva inlägg och fortsätta skriva om mitt liv. Har haft så mycket tankar och funderingar osv också, så jag borde ju ha skrivit nå...

Av Linda Alexandersson - 10 september 2018 23:22

Ett år sedan.. ett helt år har gått sen du gick bort.. fan vad jag saknar dig allså.. :?( Kan seriöst inte fatta det allså.. Hon gick bort på en gråmulen söndag.. för ett år sen idag. 10 september 2017. Ett datum som alltid kommer att vara en...

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards