~Life of L~

Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Besök av mormor och.. MUNKAR!

Av Linda Alexandersson - 27 november 2014 01:48

God kväll bloggen!


Eller.. rättare sagt - GOD NATT xD


Whatevs.. 

I morse när jag vaknade ringde en kille från den nya restaurangen/pizzerian Skogshöjden i Trollhättan, som snart ska öppna, och frågade om jag hade examen och så, och pratade lite om det, och jag sa att jag skulle fundera ett tag och återkomma genom att ringa upp. Men det hade verkligen varit kul att vara med och öppna en slags restaurang ^^ I stället för att fortsätta ha timanställning på ett jobb i Vänersborg på ett ställe som det är lite krångligt att ta sig till.. Jag menar, kör jag på det i Trollhättan så är det bara för mig att ta bussen in dit, och sen stadsbussen eller vad som krävs för att ta mig dit, i stället för att åka in till Trollhättan för att sedan åka vidare till Vänersborg, som jag i nuläget får göra när jag blir inkallad till jobb.. Så jag funderar på att ringa i morgon för att eventuellt boka tid för intervju, se vart stället ligger, osv, vilket jag hoppas ligger ganska centralt, så att det är lätt och bra att ta sig dit, så man slipper trängas osv i bussen tidigt på morgonen när man tar bussen in till Trollhättan.. men iaf, jag är jätteglad för att killen ringde!  Tack för det, Jenny på Arbetsförmedlingen, för tipset!


När jag sedan hade gått upp ur sängen så sprang jag till vardagsrummet för att kolla Tradera, eftersom en auktion på en iPod 4:de generationen på 8GB såldes, och den VILLE JAG VERKLIGEN HA! Men jag blev tyvärr överbjuden.. så jag förlorade den.. *suck*  

När jag sprang till vardagsrummet satt mamma och mormor där och pratade, och mormor hade tagit med sig chokladmunkar! Som jag blev så förtjust i - just för att jag ÄLSKAR choklad OCH munkar!  Så tackar för det mormor!

Så det blev en pratstund med dom innan jag käkade frukost, och medan jag bevakade autkionen, och då passade dom på att åka till blomsterhandeln, för att mamma, av någon konstig anledning, har börjat ÄLSKA blommor xD ^^ Söta mamma.. !  


Sen dess har jag inte gjort så särskilt mycket.. Kollat på Internet en massa på allt möjligt, och en del på TV:n.. Och när det var dags för frågeprogrammet Jeopardy, som jag, mamma och hennes sambo har varit aktiva tittare på sen det började igen för i år, så kom det en kategori som hette Namn på barn, och som vanligt brukar vi alltid ge någon kommentar på det genom att bara skrika rätt ut, och det roliga är att jag skulle skrika FÖL, men jag fick fram FÅL, istället xD Vette fan hur xD Tänkte väll på får antagligen.. haha, så kan det gå.. ! ^^


Sen fick jag syn på en artikel från Aftonbladet, när jag scrollade igenom nyhetsflödet på Facebook, att Idol-Tristan var död   

För er som inte vet vem Idol-Tristan är, så var det en av deltagarna i Idol detta året, och han är precis lika gammal som mig, vilket gör det extra ledsamt, att en så ung kille ska vara död, och Tristan blev topp 20 tror jag.. Och han blev snabbt en stor flickidol. Iaf, familjen hade hittat honom död i sin säng, och lagt upp inlägg om honom på FB och skrivit om det. Ingen har någon aning om vad som kan ha hänt honom, bortsett från att han inte blev mördad, men förmodligen var det drogen Spice som tog hans liv.. Det är iaf vad många tror.. att han helt enkelt tog sitt liv.. 


Jag sänder mina varmaste tankar till Tristans nära och kära, familj, vänner, skolkamrater och flickvän  


R.I.P Tristan Björling  En gång älskad - alltid älskad  Må du vila i frid  


               



Det var väll allt för mig idag..


Lägger upp en video från Tristans audition på Idol i år.. Jag älskade verkligen hans audition  




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Alexandersson - 11 september 2021 18:47

Som rubriken lyder så är jag förkyld för andra gången på 11 månader 🤧 Har testat mig för covid-19 igår med ett snabbtest som var köpt på Apoteket, och det visade negativt som tur var! 😄 Så 2 negativa test av 2 på 1 år. Fantastiskt...

Av Linda Alexandersson - 17 juni 2021 23:50

*2 Years Later*   Shit allså, snart 2 hela år sen jag bloggade senast! Herregud, vad mycket som har hänt på 2 år!  Har 3 (!) avslutade relationer på 1,5 (!) år. Mellan september 2019 till mars 2021 så har jag typ haft 3 relationer..  Jag gjor...

Av Linda Alexandersson - 7 juli 2019 01:50

Ja, vem är jag? Vem är jag egentligen? Har kommit in i en period där jag är lite osäker på vem jag egentligen är.. Har ju skrivit tidigare att jag skulle byta efternamn till Randowo, som är mammas efternamn, ett släktnamn som är unikt i hela Sv...

Av Linda Alexandersson - 19 juni 2019 00:56

Hellu! Har ni saknat mig? Det hoppas jag! Det har varit väldigt mycket det senaste halvåret att det har varit svårt att skriva inlägg och fortsätta skriva om mitt liv. Har haft så mycket tankar och funderingar osv också, så jag borde ju ha skrivit nå...

Av Linda Alexandersson - 10 september 2018 23:22

Ett år sedan.. ett helt år har gått sen du gick bort.. fan vad jag saknar dig allså.. :?( Kan seriöst inte fatta det allså.. Hon gick bort på en gråmulen söndag.. för ett år sen idag. 10 september 2017. Ett datum som alltid kommer att vara en...

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards