~Life of L~

Alla inlägg den 1 april 2017

Av Linda Alexandersson - 1 april 2017 23:45

Idag, just idag den 1 april, firar jag och M hela 10 månader.. helt sjukt! Det har gått så fort, och detta är första gången jag firar 2-siffrigt i månader! Så nu officiellt är detta mitt längsta förhållande någonsin!

Som jag tidigare har sagt så tävlar jag ju givetvis inte, jag och M har haft några starka motgångar, men vi har hanterat det rätt bra, och det går fortfarande framåt, relativt stadigt. 

Han vet i stort sett allt om mig, och det känns så skönt, för jag är så glad för att just han finns för mig, och lyssnar på allt, oavsett hur jobbig jag kan vara att leva med ibland. Han är underbar och bäst, helt klart. Och finast i världen! 

Jag har haft mycket problem med mig själv under nästan hela förhållandet, men det är på g framåt i alla fall, jag har kontakt med psykologen och har träffat henne ett par gånger, och hon hjälper mig framåt också. 

Har inte bokat tid för massage än, men jag får göra det nästa vecka i stället ^^ 


Idag var vi på rockabillyfest i lokala bygdegården, med liveband och mat som ingick i inträdet. Det var skittrevligt verkligen! Lite stelt i början kanske eftersom vi inte kände någon förutom de vi hade träffat tidigare från styrelsen i bygdegården, men sen gick det lite bättre :) 


     


Såhär såg jag ut! :)


     


Smink och frisyr:


     


Vet att mina ögonfransar ser ganska konstiga ut, men jag testade mascaraprimern innan som jag hade köpt från Lyko, och den funkade inte alls.. det såg bara knas och förstört ut, så försökte göra det jag kunde för att det skulle se åtminstone okej ut.. x) 


XOXOXO

LidisPindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards