~Life of L~

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Linda Alexandersson - 11 juli 2012 18:11

Kollar runt på Twitter, YouTube, FB och bloggar samtidigt x) Känns rätt skumt  

Men ah, iaf, det jag kollar efter mest på Twitter och YouTube är såklart 1D ^^


 


2 bra låtar av dom:





Av Linda Alexandersson - 11 juli 2012 16:15

Nu har jag käkat mat ^^

Det blev lax med kall citronsås och pressad potatis  så gött! ^^

Av Linda Alexandersson - 11 juli 2012 15:03

Vill verkligen ha de här kängorna! Eller kanske i en mörkare rosa färg ^^

Dessa fanns på Brandos.se och kostade 1399 kr ^^ 


 


Dom är jättesöta, eller hur?  

Av Linda Alexandersson - 11 juli 2012 14:52

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, och jag hoppas verkligen att den blir det, för jag är hungrig som en varg!

Jag skulle kunna käka en häst just nu!! x)

Sen ska jag nog duscha tror jag ^^  


 

Av Linda Alexandersson - 11 juli 2012 12:34

Hej bloggen!


I morse vaknade jag vid 6 och kunde inte somna om, så jag låg och tänkte på vad jag skulle göra idag: pyssla, kom fram i mitt huvud - göra nått nytt av nått gammalt!


Jag hade slängt ett par rosa byxor som låg bland en mängd kläder som jag också skulle slänga, benen var lite för korta, annars satt dom perfekt. Så jag tog på mig dom och sen klippte jag av benen på dom, och gjorde om dom till shorts!  


Se resultatet här:


     


Jag blev supernöjd!  

Och man sparar ju pengar också ^^


Så detta är en smart grej ifall ni har kläder som ni fortfarande vill ha kvar men inte kan ha, sy om dom till nått nytt!  


Puss!  


//Marre! 


Av Linda Alexandersson - 11 juli 2012 02:24

Godnatt bloggen! 


Nu är det nog dags att sova skulle jag tro ^^ 

Jag har bara en sak att säga ^^

Jag har blå väggar i mitt rum, men skulle vilja ha en ny färg, jag har haft rött, vitt, gammeldags rosa, ljusgrönt och kombinerat av blått, gult, rött och grönt, men jag skulle vilja ha nått nytt, typ en vägg (har 6 väggar i mitt rum) som är en knallrosa färg kanske, och en annan en vägg ifrån som är typ knallgrön, resten svart eller vitt, kan berätta vad jag har för möbler och grejer i mitt rum också:


En blå typ grej i nät som man kan lägga en massa saker i

En lila krok som jag använder till nitbälten, scarfar och min favoritväska

En ljusbrun dörr (som jag också har tänkt måla om)

2 blå inbyggda garderober, och en vit

De flesta möbler är vita, plus vita gardiner

Rosa/röd matta

Blå rullgardin med stjärnor på


Jag får fundera, men det är nått jag verkligen vill iaf  


Mina naglar blev ljusgröna med en lila rosett med rosa innuti på tummarna ^^


   


Lite dålig kvalitét på bilderna, men jag får ta bättre bilder i morgon ^^ 


Nån gång skulle jag vilja måla som på denna bilden:


 


NH står för Niall Horan, den blonda killen i One Direction, för er som inte känner till det ^^ han är min favorit  


Men ah, goodnight! ^^


 


 

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards