~Life of L~

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 21:48

Nu kollar jag på Cake boss med lillasyster på TLC, och ska gå och ta mig lite glass, och hämta mitt underbara godis ^^  


Ha en trevlig fredagkväll allihop!  


 


 

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 20:51

I've tried playing it cool 
But when I'm looking at you 
I can never be brave 
Cause you make my heart race 


Shot me out of the sky 
You're my Kryptonite 
You keep making me weak 
Yeah, frozen and can't breathe 


Some things gotta give now 
Cause I'm dying just to make you see 
That I need you here with me now 
Cause you've got that one thing 


So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


Now I'm climbing the walls 
But you don't notice at all 
That I'm going out of my mind 
All day and all night 


Some things gotta give now 
Cause I'm dying just to know your name 
And I need you here with me now 
Cause you've got that one thing 


So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


So get out, get out, get out of my mind 
And come on, come into my life 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


WOAH (CLAPPING) 


You've got that one thing 


Get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 


So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


Get out, get out, get out of my mind 
And come on, come into my life 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing  

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 19:40

Snart ska jag, mamma och lillasyster kolla på Gladiatorerna ^^  


 


Vad ska ni kolla på?  

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 18:11

Här kommer dagens låt!  


Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 16:33

Kände att jag ville göra nått kul på min pannkaka ^^


 

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 16:00

Doften av pannkakor som jag känner just nu måste ju betyda att maten snart är klar!!  

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 15:51

Jag tappade bort mitt Swedbank-kort i lördags, och nu har jag fått mitt nya!

Kände mig inte lite konstig utan det allså!! xD hade bara 4 kronor i kontanter ^^

Lycklig tjej!  

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 14:58

Dag 01 - Om mig   

Dag 02 - Min första riktiga kärlek
Dag 03 - Det här tycker jag om Linda
Dag 04 - Min dag idag
Dag 05 - Din senaste lögn
Dag 06 - Min favoritbild
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - 5 sanningar om dig själv
Dag 09 - Den här veckan
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Dina 2 närmaste vänner
Dag 13 - Din profilbild på facebook
Dag 14 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Vad är kärlek för mig
Dag 20 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 21 - 2 saker jag önska jag kunde göra
Dag 22 - Ett tv-program du gillar
Dag 23 - 10 sanningar om mig
Dag 24 - Den här får mig må dåligt
Dag 25 - Vad gjorde du igår?
Dag 26 - Mina dåliga sidor
Dag 27 - Favoritgodis
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Såhär gör jag mitt hår
Dag 30 - Musiksmak


Mina rädslor - Jag är rädd för spindlar och ormar ^^ och även andra krypande, krälande saker ^^ 

Ibland är jag även rädd för höga höjder också, men det beror på vad liksom ^^

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards