~Life of L~

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 21:57

Nu är klockan 10, men jag vet inte vad jag ska skriva ^^


Men jag har haft en hyffsat bra dag iaf  

God mat, god efterrätt och samtal med älskling i telefon ^^


Allså, på grund av 1D så har jag blivit typ helt beroende av Storbritannien och Irland! xD

Nu sitter jag och kollar på Little Britain till exempel ^^


Och min underbara frukost i morse till exempel ^^

Med te och marmelad och ost på smörgåsar ^^


Men aja, sån är jag ^^


Och jag älskar den irländska fyrklövern ^^


 


Jag ska bara säga en sak.. I'M TOTALLY IN LOVE WITH NIALL HORAN!!!!!


                 

 



Jag menar, KOLLA PÅ HONOM!!!

Han har ALLT!

Dom snälla blåa ögonen, det perfekta underbara leendet, och hans HÅR, ÅÅH!!  

Man blir så glad av att se honom allså! ^^

Han är så PERFEKT!

So 1Derful!! ^^


 


Jag menar, föreställ er detta! Så himla gulligt!


You are at a family gathering with the Horan's and the Gallagher's, your boyfriend Niall's family. "Where's Niall?" You ask Greg, Niall's brother. "Um, I don't know." He replies.
You sit down on the couch and chat away with Greg. Suddenly you hear someone play a guitar.
"Oh, Your eyes, your eyes make the stars look like they're not shining. Your hair, your hair falls perfectly, Without you trying. You're so beautiful and I tell you everyday.". You hear Niall sing. You turn round to face him.
He looks you in the eyes and sings "When I see your face, There's not a thing that I would change, 'Cause you're amazing just the way you are. And when you smile, The whole world stops and stares for a while 'Cause, you're amazing, Just the way you are. Yeaaah."
He puts the guitar down and takes your hands. You smile and look him in the eyes. You feel him put something in your palm as he let's go of your hands.
You look down and see a red box. When you open it, you see a ring and a note attached saying 'Y/N, be my wife?'
You look at Niall at shock and he stares back, nervously. "Yes!" You say excitedly.
Niall picks you up in his arms and kisses your lips. When he puts you down, he slides the ring on your finger and whispers in your ear "You're my whole world babe, I won't let you go.. I love you." And kisses your cheek  


Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 17:30

En av mina bästisar, som heter Emmy, fyller 16 år idag!  


Här är hennes blogg 

http://crazycutedream.bloggplatsen.se/


Hon är ett STOOORT Japanfreak!!


Och jag ÄLSKAR hennes söta blogg!  


Checka in den vettja så blir hon nog glad!  


 

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 16:00

Detta är dagens middag!  


 


Köttsoppa á la thai!


Den innehåller köttfärs, lök, paprika, röd chili, röd currypasta, kokosmjölk, creme fraiche, curry och salt  


Lite lagom stark, och fylld i smaker från både Thailand och lite höst  

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 14:41

Här kommer dagens frukost, med en liten smak av England ^^


Vaniljte med marmelad (blåbär och hallon ^^)- och ostsmörgås och flingor (Nesquickpuffar ^^)  


 

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 13:23

What a beautiful day, huh? ^^  


Börjar hela dagen med One Direction, slutade gårdagen med One Direction, och kommer fortsätta med One Direction till denna dagens slut!  

Med One Direction så blir verkligen varje dag BEAUTIFUL!!!

Ni borde verkligen testa!! 


Mysigt att vakna också och kolla Twitter om grabbarna har skrivit nått, och ser att dom har skrivit ^^

Läste att Niall ville spela golf idag ^^ intressant, golf är kul!  


Idag ska jag inte direkt göra så mkt speciellt, men ska ta nått att äta nu, och sen gå och duscha  


 

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 00:27

Glöm inte bort att rösta på min fråga!  


Om ni skulle vilja att jag hade en annan fråga så kan ni gärna säga till i en kommentar eller gästboksinlägg  


Jag accepterar era röster hur ni än röstar, för vad ni än röstar på så gillar jag ändå min stil, för jag är mig själv och visar det genom min stil  

Jag tycker att min stil är awesome  ^^

Och jag älskar mina accessoarer, för det blir liksom det lilla extra med mig och min stil ^^


(Ps. Detta är mitt HUNDRADE INLÄGG!! 


 

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 00:02

Börjar bli lite trött nu faktiskt ^^

Jag, mamma och lillasyster kollar på En riddares historia  


Ville säga att det är verkligen SUPERKUL att följa 1D på Twitter!  


True Directioner  


 


 

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards