~Life of L~

Alla inlägg under juli 2012

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 13:23

What a beautiful day, huh? ^^  


Börjar hela dagen med One Direction, slutade gårdagen med One Direction, och kommer fortsätta med One Direction till denna dagens slut!  

Med One Direction så blir verkligen varje dag BEAUTIFUL!!!

Ni borde verkligen testa!! 


Mysigt att vakna också och kolla Twitter om grabbarna har skrivit nått, och ser att dom har skrivit ^^

Läste att Niall ville spela golf idag ^^ intressant, golf är kul!  


Idag ska jag inte direkt göra så mkt speciellt, men ska ta nått att äta nu, och sen gå och duscha  


 

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 00:27

Glöm inte bort att rösta på min fråga!  


Om ni skulle vilja att jag hade en annan fråga så kan ni gärna säga till i en kommentar eller gästboksinlägg  


Jag accepterar era röster hur ni än röstar, för vad ni än röstar på så gillar jag ändå min stil, för jag är mig själv och visar det genom min stil  

Jag tycker att min stil är awesome  ^^

Och jag älskar mina accessoarer, för det blir liksom det lilla extra med mig och min stil ^^


(Ps. Detta är mitt HUNDRADE INLÄGG!! 


 

Av Linda Alexandersson - 14 juli 2012 00:02

Börjar bli lite trött nu faktiskt ^^

Jag, mamma och lillasyster kollar på En riddares historia  


Ville säga att det är verkligen SUPERKUL att följa 1D på Twitter!  


True Directioner  


 


 

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 21:48

Nu kollar jag på Cake boss med lillasyster på TLC, och ska gå och ta mig lite glass, och hämta mitt underbara godis ^^  


Ha en trevlig fredagkväll allihop!  


 


 

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 20:51

I've tried playing it cool 
But when I'm looking at you 
I can never be brave 
Cause you make my heart race 


Shot me out of the sky 
You're my Kryptonite 
You keep making me weak 
Yeah, frozen and can't breathe 


Some things gotta give now 
Cause I'm dying just to make you see 
That I need you here with me now 
Cause you've got that one thing 


So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


Now I'm climbing the walls 
But you don't notice at all 
That I'm going out of my mind 
All day and all night 


Some things gotta give now 
Cause I'm dying just to know your name 
And I need you here with me now 
Cause you've got that one thing 


So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


So get out, get out, get out of my mind 
And come on, come into my life 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


WOAH (CLAPPING) 


You've got that one thing 


Get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 


So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing 


Get out, get out, get out of my mind 
And come on, come into my life 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing 
And you've got that one thing  

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 19:40

Snart ska jag, mamma och lillasyster kolla på Gladiatorerna ^^  


 


Vad ska ni kolla på?  

Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 18:11

Här kommer dagens låt!  


Av Linda Alexandersson - 13 juli 2012 16:33

Kände att jag ville göra nått kul på min pannkaka ^^


 

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards