~Life of L~

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Linda Alexandersson - 21 juli 2013 21:11

Dag 01 - Om mig   

Dag 02 - Min första riktiga kärlek
Dag 03 - Det här tycker jag om Linda
Dag 04 - Min dag idag
Dag 05 - Din senaste lögn
Dag 06 - Min favoritbild
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - 5 sanningar om dig själv
Dag 09 - Den här veckan
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Dina 2 närmaste vänner
Dag 13 - Din profilbild på facebook
Dag 14 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Vad är kärlek för mig
Dag 20 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 21 - 2 saker jag önska jag kunde göra
Dag 22 - Ett tv-program du gillar
Dag 23 - 10 sanningar om mig
Dag 24 - Den här får mig må dåligt
Dag 25 - Vad gjorde du igår?
Dag 26 - Mina dåliga sidor
Dag 27 - Favoritgodis
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Såhär gör jag mitt hår
Dag 30 - Musiksmak


Mina drömmar - Alla drömmer vi om något stort. Alla har i alla fall drömmar på något sätt. Jag har en dröm om att bli konditor, kunna göra underbara tårtor och så vidare :) annars har jag inte så stora drömmar ^^ om det inte räknas med drömmar om framtiden, typ gifta mig med en bra man/kille och bo i ett rätt stort hus med några husdjur och få fantastiska barn och så ^^ men det drömmer nästan alla tjejer om ^^ eller tjej.. har kanske inte berättat det tidigare, men jag är ju bisexuell ^^ så det kan lika gärna vara en tjej jag gifter mig med :) 

Annars är det inte så många drömmar jag har direkt ^^ :) 


 

Av Linda Alexandersson - 21 juli 2013 16:14

Hejsan bloggen!


Än en gång, förlåt mig för att jag inte har bloggat på ett bra tag :( känner mig som typ världens hemskaste människa! :O :'C

Men det ska bli ändring på det nu, eftersom jag dessutom har laddat ner Bloggplatsen-appen (från AppStore, funkar på iPhone, iPod touch och iPad), så jag kan blogga mer :D smart va? :D


Om 2 dagar firar One Direction 3 hela år tillsammans, och det ska man verkligen fira :D 3 år där det har hänt väldigt mycket, världsturné och parfymskapande och skivsläpp ^^ och böcker och allt möjligt :D
Har dessutom börjat samla fett mycket 1D-affischer, så ska snart sätta upp dom på väggen tsm :D


Det har hänt rätt mkt sen jag bloggade sist, fick bland annat hem betygen för ett par veckor sen, har C i kök :D (Y) *proud girl* och allt godkänt :D och högsta betyget jag har är B, men det funkar ^^ :D är stolt och nöjd iaf :D


I midsommar hade jag det fett kul :D träffade en kille där ^^ som är jättesöt :D blev dessutom singel dagen efter jag träffade honom ^^ menmen, så kan det gå ^^ men vi är vänner fortfarande, så det funkar bra :) och vi gjorde slut tsm, det var liksom inget dumpande hit och dit ^^


Sen har man tagit en tripp till Stockholm och varit inne i Sveriges enda Apple-butik :D den ligger i Täby centrum ^^ så awesome! :3


Igår var jag på Liseberg med familjen och en kompis till min lillasyster, askul :D ^^


Nu väntar jag på mat, kan blogga mer sen, men nu har ni fått lite info om vad som har hänt det senaste :D


Och btw, glömde nästan ^^ har äntligen tagit i och städat mitt rum igen :D det var fett stökigt sist :3 men ah, nu ser jag saker iaf :D ska bara rensa garderoberna också (har 3 stycken stora, så det lär ta flera timmar, kanske en dag *.*)

Och håller på att göra en önskelista till 18-årsdagen den 24 oktober :D så det är bara 3 månader och 3 dagar kvar idag, allså 95 dagar :D Önskar mig fett mkt, men ah, man fyller ju bara 18 en gång, så det man inte får, det får man säkert pengar till ist :D

Snart sistaårselev också :D längtar till studenten :D ^^


Kram på er alla! // Marre! <3


Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards