~Life of L~

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 22:32

Snart dags att sova för mig ^^ ska äta något först bara, är hungrig ^^ 


 

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 21:48






 


För er som inte ser vad det föreställer: Vattenmelon på tummen, 1D (förkortning av One Direction, såklart! ^^) på pekfingret och svenska flaggan på långfingret ^^


Ska fortsätta med de andra i morgon tror jag ^^


#naglar

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 20:58

#onedirection


One Direction - Best song ever


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o_v9MY_FMcw


Det gick inte att få fram videon, men länken finns! 


DIRECTIONERS HÄR PÅ BLOGGPLATSEN!! ATTENTION!!  


Vi ska få det att bli ett rekord! Så lyssna lyssna lyssna och sprid sprid sprid!!  


Ni kommer inte att ångra er att ni kollar på videon! LOVAR! ^^


 

 



LOVE! // True Directioner Forever  


Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 18:46

Dag 01 - Om mig   

Dag 02 - Min första riktiga kärlek
Dag 03 - Det här tycker jag om Linda
Dag 04 - Min dag idag
Dag 05 - Din senaste lögn
Dag 06 - Min favoritbild
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - 5 sanningar om dig själv
Dag 09 - Den här veckan
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Dina 2 närmaste vänner
Dag 13 - Din profilbild på facebook
Dag 14 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mina drömmar
Dag 19 - Vad är kärlek för mig
Dag 20 - En eller flera bilder på dig som liten
Dag 21 - 2 saker jag önska jag kunde göra
Dag 22 - Ett tv-program du gillar
Dag 23 - 10 sanningar om mig
Dag 24 - Den här får mig må dåligt
Dag 25 - Vad gjorde du igår?
Dag 26 - Mina dåliga sidor
Dag 27 - Favoritgodis
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Såhär gör jag mitt hår
Dag 30 - Musiksmak


Vad är kärlek för mig? - Kärlek är ju så olika för olika personer. För mig är det något vackert och fint, något man inte kan kasta bort. Kärlek är när man kan gå och hålla varandra i hand på stan så att alla ser vem man älskar. Kärlek är även lojalitet, ärlighet, romantik, tillit och det är öppet. Alla behöver kärlek, alla förtjänar kärlek, och alla vill ha kärlek. Utan kärlek hade världen varit i krig just nu. 

Men kärlek är inte alltid fint, men det är starkt, otroligt starkt. Man släpper inte direkt äkta kärlek. Ibland är det för starkt, och då funkar det ofta inte så bra. 

Kärlek är även öppet oavsett vad man är. Heterosexuell, bisexuell, homosexuell, transeuell och så vidare. Det ska vara acceptabelt för alla tycker jag. För alla har rätten att få vara sig själv, och då ska man ju få vara det, utan att någon lägger sig i eller förstör något. 

Kärlek finns överallt, det är bara att öppna sitt hjärta och låta det tala om för dig vad det älskar. 


Love.  


   

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 14:31

Jag tänkte berätta lite om min inspiration ^^


Jag inspireras mestadels av starka färger och mönster ^^ älskar starka färger och mönster ^^ det kanske syns på min blogg? ^^ 

Mina favvofärger är rosa, grönt, lila, blått, rött och svart ^^ sen kommer typ resten, orange, gul, brun och grå, men dom gillar jag inte så mkt ^^


Jag är inte så mkt för det moderna, utan mer för typ nån form av emo scene ^^ 


Här är lite av min inspiration, så som jag önskar lite att jag hade ^^ (skulle till exempel VÄLDIGT GÄRNA ha en walk in closet, så ta en närmare titt på dom ^^) jag kanske inte vill ha exakt allt på bilderna, men det är min inspiration i alla fall som sagt ^^


#inspiration 


Kläder -


         



Sovrum -


   



Walk in closet -



           



Älskar typ allt allså ^^ 


Sen skulle jag vilja visa mitt senaste inköp till min One Direction-samling av saker  (har verkligen rätt mkt, affischer, skivor, DVD:er, armband, mössa, linne, munktröja och t-shirt ^^)


   


Så som kudden ser ut ser det ut på baksidan av täcket också ^^



Sen mina andra senaste inköp  



Min snygga lilla gröna högtalare   asbra ljud i den! Och bra bas om man vecklar ut den!  

   



(Ojsan, bilden blev lite sned, men kudden har flaggan längst upp på vänster sida ^^)




(Här är det bara kepsen som är nyinköpt, men ville ta en snygg bild på hela alltet, den lila kroken och bältena och väskorna och, såklart, kepsen ^^)


       



Jag älskar faktiskt min egen stil, det är jag liksom ^^ den beskriver hur jag är och hur jag trivs  jag struntar blankt i vad andra tycker, för jag gillar min stil, och så är det bara ^^ jag är stolt över min stil!  


Ska visa några saker till ^^ en av mina favoritsaker jag har i mitt rum är en stol som står precis bredvid sängen ^^


 



Sen ännu en sak ^^

Jag fullständigt ÄLSKAR nagellacket Depend jag har 13 stycken, i olika färger, och fler blir det! ^^

Visst, dom är rätt små, men håller länge ^^ dom kostar 25 kr/styck, och kan hittas i de flesta sminkbutikerna, bland annat Kicks  


Ska måla naglarna sen, men tänkte att ni kunde få se dom också ^^


 


Den ljusgröna, ljusblåa och den gula är lite ljusare än vad dom ser ut att vara ^^


Det var allt för mig ^^ 


Kram! // Marre!  

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 10:36

Det är vad det är.. hade klockan på 9.00, och vaknade minuten innan, skulle precis somna om och då bestämde sig klockan för att ringa.. ahja, det är ju som det är ^^ 

Ligger fortfarande i sängen ^^

Men ska nog snart gå upp och äta frukost ^^


Ligger och kollar på Jump In!, en Disney-film ^^ 


Är lycklig!  för i fredags så lyckades jag (ÄNTLIGEN!) att ladda ner iTunes på min dator ^^ så jag tog bort Spotify på mobilen och fick hela 4GB ledigt minne på mobilen!  nu har jag laddat ner cirka 700 låtar och har 1GB kvar i mobilen ^^ och kunde äntligen göra en massa viktiga uppdateringar på mobilen och ladda ner fler appar ^^ har ju iPhone4 sen november ^^


Sen är jag lycklig för att om 3 dagar åker jag till London!   och vi ska bland annat käka på One Directions favvosnabbmatsrestaurang Nandos!  också hoppas jag att jag hittar mina favoritkängor där som jag vill ha, och hoppas att dom är billiga ^^ här i Sverige kostar dom ju typ 1200 minst ^^ det är äkta DrMartens-kängor  


Hepp.. nu får jag nog gå och käka frukost ^^


Ha det!  // Marre! 

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 10:14

Säg grattis till Selena Gomez som fyller år idag! :D

Av Linda Alexandersson - 22 juli 2013 01:25

Nu är det dags för mig att sova ^^ men jag kommer tillbaka så fort jag har vaknat  


Godnatt alla bloggare! Sov sött!   // Marre!<3

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards