~Life of L~

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Linda Alexandersson - 24 juli 2013 22:42

19 timmar kvar tills man lättar från Sverige för att komma till London ^^

Inte så trevligt att höra och se åska och spöregn innan man ska gå och lägga sig så att man inte kan göra nånting vad gäller nätet :( men bloggar från mobilen ^^

Men det är nog bättre i morgon hoppas jag iaf :)

Bloggar innan jag åker i morgon ^^ längtar till London, det är en sån vacker stad ^^ måste säga att London och Paris är 2 av världens vackraste städer ^^ så mkt att se och allt ^^ och hoppas verkligen att jag hittar mina skor jag vill ha där ^^ annars får jag väll köpa dom nånstans i Sverige ^^

Bjuder på en bild :D

Lite suddig bild kanske, men nytagen ^^ så det är rätt mörkt överallt och därför svårt att få en bra bild ^^

Men godnatt och sov gott alla glada bloggisar! :D

Bloggar i morgon bitti :D

Av Linda Alexandersson - 24 juli 2013 19:01

Godkväll bloggen :D

Jag vaknade kl 13.00 idag, så jag orkade inte blogga just då ^^

Men idag har jag packat och så, och ska packa lite i morgon bitti också innan vi åker till Landvetter (Göteborg) ^^ :) men i stort sett är jag klar nu :D
Sen bär det av till London :D blir där till sent på måndag kväll, kommer till Sverige vid typ 22.00 tror jag :)

Bjuder på en bild på mig :D

Hoppas att ni inte saknar mig för mkt ^^ kommer nog kunna blogga lite grann iaf, annars tar jag en massa bilder, så kan jag lägga upp det på måndag kväll eller tisdag morgon :D

Av Linda Alexandersson - 24 juli 2013 01:43

Nu ska denna (trötta) tjejen sova ^^ 


Bjuder på lite nytagna bilder!  


       



Puss på er kära bloggisar! Här får ni er en riktig slängkyss från mig!  


 



 

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards