~Life of L~

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Linda Alexandersson - 23 juli 2013 21:55

Nu ska jag snart förbereda för London i övermorgon!  


Så himla kul det ska bli, och skönt att komma bort från Sverige ett tag ^^ inte det att jag inte gillar Sverige, men jag åker sällan utanför Sverige, så England för andra gången kommer bli superkul!  


Nu ska jag strax äta något innan jag torkar håret för att sedan gå och lägga mig ^^ det har varit en lång dag ^^ 


Men gör ett sista inlägg sen!  

Av Linda Alexandersson - 23 juli 2013 14:35

Nu sitter jag i Mellerud hos min mormor och väntar på mat ^^ åt ingen frukost idag, så är rätt hungrig ^^

Kom och tänka på att jag tänkte lägga ut det jag käkade igår kväll ^^

Käkade lite frukt ^^ mina favvofrukter ^^ vattenmelon, ananas och jordgubbar ^^ MUMS! :3 ^^

Av Linda Alexandersson - 23 juli 2013 14:17

Nu har jag varit vid morfars grav ^^

Vi satte dit nya blommor och la dit 3 vita hjärtan av sten :) ^^

R.I.P morfar Erik <3 du är saknad <3

Av Linda Alexandersson - 23 juli 2013 11:38

Får ju inte glömma att One Direction firar 3 hela år idag! :D

Dom blev ett den 23/7-10 kl 20.22 :D

True Directioner Forever <3

STOOOOOOOORT GRATTIS TILL ONE DIRECTION! :D <3

Jag älskar verkligen One Direction, och kommer alltid att göra, och det finns verkligen inget som någonsin kan eller kommer kunna ändra på det! :D kommer fortsätta samla grejer med dom också och så, och en gång SKA jag se dom live, om det är så det sista jag gör!! :D ^^

// Marre, True Directioner Forever <3

Av Linda Alexandersson - 23 juli 2013 11:14

Nu är jag vaken ^^ hoppas att ni inte har saknat mig för mkt ;)

Nu sitter jag och bloggar från mobilen, och är på väg till min morfars grav, och sen hem till mormor på middag :) eller tvärsom, middag först och sen till graven ^^

Skänker en liten hälsning till morfar så att han minns att vi minns honom ^^ :)

R.I.P morfar Erik <3 jag älskar dig <3

Han gick visserligen bort -99, så det var rätt länge sen, och jag minns inte så mkt mer än små små tillbakablickar liksom, men det är tillräckligt iaf :) <3

Bloggar mer sen :D

Puss! :* // Marre!<3

Av Linda Alexandersson - 23 juli 2013 00:44

Dags att sluta ögonen, dejta kudden och 1D (täcket ^^) och komma till drömmarnas land för några timmar ^^

Men jag kommer tillbaka så fort jag har vaknat!  


 


// Marre!  

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards