~Life of L~

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Linda Alexandersson - 1 februari 2017 18:00

Idag firar jag och M hela 8 månader! Har inte haft ett så långt förhållande på 4 år, så detta känns faktiskt bra. 


Jag skulle lägga upp en bild på ljusslingan idag egentligen, men har inte fått upp den än, så jag tänkte göra det när jag har hängt upp den i stället :) Ska försöka hinna med att hänga upp den på fredag så får jag en bild på det då :) 


Jag och M har inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt, inte gjort något speciellt, förutom att han har jobbat. 

Eftersom 8 månader inte direkt är något speciellt så väntar vi i stället till det blir 2-siffrigt i månader, möjligtvis ett helt år, vilket inte alls är långt kvar! Veckorna går så fort allså!


Har inte direkt något annat att skriva om idag, så det får bli ett kort inlägg..


XO

Lindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards