~Life of L~

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Linda Alexandersson - 3 februari 2017 16:07

Som ni ser i rubriken har jag knappt sovit något inatt och knappt ätit något idag.. 


Gick och la mig ca 05:20 och gick upp kl 8, hade alarmet på kl 7.. 


Det enda jag har fått i mig idag är sammanlagt en kopp kaffe (2 halva koppar, en åt gången) och en vaniljbulle.. Känns verkligen som att jag är en zombie som bara existerar typ, som inte gör något.. 


Är lite trött och lite hungrig, men vågar liksom inte äta eller sova, för jag får ångest av hur mycket eller lite jag äter, och är rädd för att må illa av det lilla jag orkar äta och får ner.. som jag skrev i förra inlägget så är det som att svalget tar emot, kan liksom inte svälja maten till slut.. Och vågar inte sova för att jag är rädd att sova för länge eller för mycket, eller till och med för lite.. Får liksom ångest av så mycket, framför allt småsaker.. 


Idag har jag varit på möte med min arbetsförmedlare och en handläggare på AME (arbetsmarknadsenheten). Först hade de 2 missuppfattat varandra, så jag och handläggaren fick vänta på min arbetsförmedlare i 2 timmar, för att mötet skulle börja kl 11, men arbetsförmedlaren hade missuppfattat och trodde att det var kl 1.. Men mötet gick bra iaf :)

Har seriöst den bästa arbetsförmedlaren som finns! :D Öppen och glad och trevlig och man kan prata om allt med henne! :) Hade mer än gärna lyckats behålla henne som arbetsförmedlare i ett år till om jag är arbetslös så länge! :) Man får hoppas att hon inte går i pension allt för snart! ^^


Ikväll blir det förhoppningsvis utgång med en nära killkompis efter ett ganska långt uppehåll! :) Blir kul om det blir av! Han har varit sjuk ett tag, så man förstår om han inte skulle orka, men förhoppningsvis blir det av i alla fall! :) Annars får jag se om någon annan ska ut i stället och fråga om man får hänga på :) 



Igår fick jag mitt paket från Teknikmagasinet med mitt selfieskal och mina linsskydd! :D 


   


Det var 2 linsskydd i ett och samma paket, så det var en silverfärgad och en svart, och har den svarta på mobilen just nu, så den silverfärgade ligger kvar i paketet. 

Selfie-skalet valde jag i svart bara, för det var typ snyggast, även om jag gillade de andra färgerna också så valde jag svart eftersom det passar till typ allt. 


Sen ska jag visa bild på min ljusslinga också som jag hängde upp i morse! 


       


Kanske borde ta och försöka äta något och kanske vila innan eventuell utgång.. Sen ska jag nog fixa mig också! :) Och vänta på att M kommer hem :)


Trevlig helg! 


XOXO

Lindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards