~Life of L~

Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Linda Alexandersson - 27 februari 2017 22:00

Helgen var väll lite si och sådär..

Vaknade upp vid 8 på fredag morgon och var jätteglad, kände att detta kommer att bli en bra dag. Trodde jag..
Strömmen gick när jag skulle sätta mig och käka frukost innan jag skulle hoppa in i duschen, och det förstörde typ hela morgonen.. men efter nån halvtimme-timme så gick det bra till slut..
Sen skulle jag på fest i Vänersborg senare på kvällen, så jag köpte lite alkohol på systemet och grejer, var rätt glad i alla fall. Solen lyste och det var fint och gött väder, så det var ju rätt bra ändå ^^

Festen blev rätt lyckad ändå, hade inte träffat någon på festen innan, men på bara någon timme eller nått hittade jag något gemensamt med typ hälften, så jag hade väldigt trevligt ändå :) Drack dock typ inget på hela kvällen/natten, blev 2 cider innan festen och sen sippade jag på en enda cider under hela kvällen x) Men som sagt, det var kul ändå! :)

Jag tog kort på sminket jag hade i fredags! Jag blev verkligen jättenöjd! :) Blev svårt att få en bra skärpa och så, men det var iaf lite guld/brons och lite mörkare guldbrun färg ^^ Det såg bättre ut irl än på bilderna, haha!


På lördagen skulle jag ut igen egentligen, och då hade strömmen gått igen på eftermiddagen, och hade inte laddat mobilen på typ hela dagen, så den hade ju isf dött under kvällen, så jag fick kasta ner en massa smink och grejer i en väska och rusa iväg till mamma och sminka mig det fortaste jag kunde och samtidigt slå på flygplansläget i mobilen för att ladda den fortare..
Men när jag kom till krogen fick jag inget svar, och vågade heller inte gå in själv för att leta, så jag sket i det i stället, klockan började rinna iväg och klockan blev 22:00, och då kände jag att det inte var någon idé att gå in längre, så jag åkte hem i stället och kollade på film med pojkvännen.
Vi kollade på Hitta Doris :D Har ni sett den? :)
Jag tyckte att den var jättebra :)

För en vecka sen så kollade vi på Ice Age 5, som också var rätt bra faktiskt :) Har någon av er sett den? :)

På söndag kväll hade vi mys också, och käkade chips, ostbollar och godis som jag har haft ett sug för i flera dagar, och då kollade vi på American Horror Story, och vi är på säsong 3 :)

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards