~Life of L~

Alla inlägg den 15 januari 2017

Av Linda Alexandersson - 15 januari 2017 14:34

  

Det är så skönt att veta att man inte har något på schemat och man bara kan ta det lugnt och göra ingenting och bara chilla! 

Visserligen är just det typ det enda jag gör om dagarna nu ändå, det är inte mycket jag gör mer än att kolla på sociala medier eller Youtube.. 

Men det kommer snart grejer att göra! :) Jag räknar just nu ner dagarna till en speciell händelse som bokades in i somras någon gång, och idag är det 12 dagar kvar! :D 


Av Linda Alexandersson - 15 januari 2017 13:16

Helluuu!


Nu har jag gjort en ny omröstning på bloggen, så ni får gärna scrolla ner och rösta i menyraden till höger! :)


Eller skriva en kommentar här i inlägget (eller något annat inlägg) om ni tycker att det är något som saknas i omröstningen eller om det är något annat ni vill att jag ska skriva om :) 


I år ska jag verkligen se till att saker och ting händer, så att jag har något att blogga om, precis som jag hade när jag var emo! :) Att vara emo och må dåligt gav mig verkligen en motivering för att skriva av mig om mina känslor och tankar, och plusset då var ju att då gick jag i gymnasiet, så det hände ju alltid något på skolan eller efter. Nu när jag är arbetslös, och det som inträffar allra oftast är möten på Arbetsförmedlingen, så finns det inte jättemycket att skriva om, men det kommer nog :) 


I år är det än så länge 3-4 händelser som är bokade, så vi får se om det blir något mer roligt som händer! :) 


Jag ska även försöka passa på att skriva lite spontana inlägg när någon speciell tanke flyger genom mitt huvud, något jag tänker på lite extra mycket, så att jag får mycket att skriva om. 


Sen ska jag försöka göra ett inlägg om dagen, och försöka skriva ner saker som jag tänker på. Sen har jag en del bilder i min dator på saker och händelser som har skett under de närmsta 2 åren som jag också kan lägga till och skriva om :) 


Med andra ord ska jag verkligen försöka förbättra bloggen och göra fler roliga inlägg :) 


Så vad vill ni se mer av i min blogg? :) 



XOXOXO


Lindis

Av Linda Alexandersson - 15 januari 2017 01:57

Hej alla! 


Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och gjort en ny header (som dessutom håller längre, eftersom den inte innehåller en bild på mig, eftersom jag bland annat byter hårfärg ca en gång om året), bakgrundsbild och en ny bild i presentationen! Ska dock ändra bilden på mig själv så fort jag får till någon bra där jag kanske är sminkad eller så! :) Men jag är riktigt nöjd nu faktiskt för en gångs skull! :) Annars har jag nog inte varit jättenöjd med bloggens utseende sen jag var emo, runt 2013 senaste gången, men nu är jag återigen nöjd! :D 


Hoppas att ni tycker om bloggens utseende lika mycket som jag! :D 



XOXOXO


Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards