~Life of L~

Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Linda Alexandersson - 31 januari 2017 20:00

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag faktiskt.. 

Gjorde inget speciellt, bara åkte in till Överby för att vänta på M för att återigen storhandla, så vi har mycket mat hemma nu! 

Köpte en ljusslinga i svarta, vita och grå kulor som jag tänkte hänga över min spegel för att få lite bättre ljus, för jag får typ inget ljus alls när jag ska ta selfies och sånt. Hoppas att det funkar iaf, har inte provat den än. 

Sen tänkte jag köpa ett par saker till, men jag gjorde inte det.. 

Har inte tagit någon bild på ljusslingan, men jag gör det i morgon :) 


Jag försöker att planera inför alla hjärtans dag, hur jag ska överraska M, och vet nog vad jag ska göra, men vet inte än. 

Jag tänkte bland annat att vi skulle käka middag på Koppargrillen i Vänersborg den dagen, för jag tycker verkligen om deras mat och tycker att den är prisvärd! :) Har käkat där ett par gånger innan, men jag tycker verkligen om den! Restaurangen har god mat, bra service och trevlig personal :) M vet att jag vill äta där, för vi pratade om det idag :) 


Det var nog allt för idag, vet inte vad jag ska skriva mer.. Jo! Min yngsta kusin fyller 7 år idag! :) Och min näst yngsta kusin fyller 9 om ett halvår! Inte klokt vad åren går och småttingarna växer upp! Inte långt kvar tills båda tar studenten ju! x) Minns så väl när de föddes! Lyckligaste dagarna i mitt liv, när man äntligen fick en kusin som var yngre än sig själv! Annars har jag bara äldre kusiner :3 


XOXOXO

Lindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards