~Life of L~

Alla inlägg den 25 januari 2017

Av Linda Alexandersson - 25 januari 2017 22:00

Idag fick jag på något konstigt sätt dubbel ersättning från Försäkringskassan.. ? Jag menar, jag vet att man kan få mer pengar om man har pratat med psykolog osv och fått hjälp liksom, men det har jag inte än, så tycker att det är sjukt konstigt att jag har fått dubbel utbetalning denna månaden, men jag är riktigt glad för det ändå, för jag hade inte mycket pengar alls kvar från förra månaden! Kanske på grund av alla spontana inköp jag har gjort det senaste, haha! ^^ 


Jag har inte gjort mycket alls idag, har bara varit förbryllad av hur sjutton jag har kunnat få dubbel utbetalning från Försäkringskassan.. 


I morgon planerar jag att gå upp när alarmet ringer och ta och duscha och göra mig i ordning för att åka in till Trollhättan för att kolla lite i affärer, för det finns några saker jag behöver ha ganska omgående. 

Eventuellt ta en tur till Göteborg också om jag hinner med det, vi får se :) Skulle vara kul att boka en tid till att pierca tragus! Den vill jag ha sååå gärna! :D Om ni undrar vilken piercing tragus är så är det denna: 


   


Så jävla snyggt att ha en sten eller en ring med en kula i där, eller något annat snyggt! :D Har hittat så många fina tragus-piercingar! *.* 


Än så länge har jag bara en töjning (vänster öra), 4 vanliga hål ( 2 i varje öra) och navelpiercing ^^ Hade gärna skaffat en helix-piercing, dvs den som sitter uppe i "vingen" eller vad man ska kalla det för i örat, men jag har så mycket brosk där, och det är så brett och tjockt och konstigt, så det hade liksom aldrig gått :3 Men då kom jag i stället och tänka på tragus, som jag nu vill ha mer än gärna! :D Frågan är vilket öra jag ska ha den i.. Men det kommer jag nog på så småningom :D Men min plan är att ta den nu innan sommaren nån gång i alla fall :) 



XOXOXO


Lindis

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards