~Life of L~

Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Linda Alexandersson - 26 januari 2017 16:30

Idag lyckades jag komma upp ur sängen vid 7, tack och lov!! 

Jag tog en dusch vid 9-tiden och kom iväg vid 12 visserligen, men tiden räckte till! 


Jag tog bussen in till Trollhättan för att kolla i affärer, och hittade en del fint! 
Jag gick till Hemcompaniet i Oden och hittade lite köksprylar, och sen lite personligt till mig själv, så det blev ett krus som ser ut som en döskalle (som jag tänkte att jag skulle kunna ha rödvin i) och en stor plastmugg med sugrör som jag tänkte att jag skulle använda för att kunna lära mig att dricka mer vatten om dagarna när jag ändå inte gör något! 

Det som rekommenderas är ju att man dricker 1,5 liter vatten/vätska per dag, men jag tror att jag och M bara dricker ca 0,5-1 liter vatten/vätska per dag, så det saknas en del till! Tror att plastmuggen innehåller en halvliter ungefär, så skulle jag dricka 2 sånna och sen som vanligt så kommer jag ju upp i 1,5 liter vatten per dag! 


 

I en annan liten butik köpte jag en vanlig svart töjning också på 10 mm eftersom jag behövde en ny, så den fick vara med på bilden också! 



Sen åkte jag ut till Överby och unnade mig ett par over knee-stövlar! :D Jag tycker dom är jättesnygga och jag är jättenöjd! Har inte haft höga stövlar på flera år, så jag tyckte att det var på tiden nu när de ändå är inne! 


   


Sen behövde jag musmattor, så jag funderade på vart det skulle finnas musmattor, så tänkte jag "Hmm.. ! Kjell & Company borde ha det!", så jag gick in där, och hittade vanliga regular musmattor för endast 5 kr styck! 

Det fanns 4 färger, men jag köpte 2 olika! 


 


Sen lovade jag ju också att lägga upp bilder på mina smycken som kom i brevlådan häromdagen! 

So here it is! 

Det var ett enskilt örhänge i guldfärgat med en hängande fjäder, så det är det som syns i mitten på bilden!


 


Sen en earcuff som man hänger på örat liksom, så den är formad som ett öra typ, med lite dekorativa pärlor på. Några hade lossnat, men dom syns ju typ inte ändå, så den är lika snygg ändå! 


     


Sen kom M och hämtade mig inne i stan efter jag hade käkat på Subway, och sen åkte vi till Åmål för en grej vi skulle göra på fredag! 



XOXOXO

Linda



Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards