~Life of L~

Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Linda Alexandersson - 24 januari 2017 23:08

Idag har jag inte gjort så mycket.. Eller ah, det är ju som vanligt, att jag inte gör så mycket om dagarna.. men i alla fall!
Jag försökte börja rensa min mobil från bilder, och det går riktigt jävla segt allså! På en timme fick jag bara bort 400 bilder! Och jag passerade 30k för några dagar sen, så jag har så himla mycket bilder kvar! Vill egentligen bara markera allihopa och ta bort dom.. men det är så svårt, får typ separationsångest från mina bilder, även om jag inte ens längre är säker på mer än en tiondel av alla bilder jag har vad det egentligen är för bilder.. men till slut kommer det allra mesta vara raderat, men jag kommer att få kämpa flera timmar varje dag för att det ska minska! Kommer säkert inte vara klar förrän till sommarn, haha!
Jag börjar med min största mapp som är skärmavbilder, där det fanns 10k bilder, men det tar så himla lång tid! Vill få bort de allra flesta skärmbilderna, så att det åtminstone minskas med kanske förhoppningsvis 9k bilder.. men det kommer att ta tid som sagt, men jag ligger i!

Jag har varit sugen på pannkakor i ett par dagar, så idag gjorde jag äntligen det! Fast bättre! Tog fram plättjärnet och gjorde plättar i stället! :D


Visst ser dom goda ut?! :D Himmelskt goda, en liten aning vaniljsmak, gyllengula och fluffiga ^^

OCH för att göra det ännu bättre blev toppingen lönnsirap! Som jag älskar så himla mycket på pannkakor! :D Har blivit typ beroende av lönnsirap på pannkakor! *.*


Middagen när M kom hem blev bara makaroner och julprinskorvar som vi hade kvar ett oöppnat paket av sen jul, men det funkade också ^^

Häromdagen gjorde vi pasta och kyckling ^^ Det blev riktigt lyckat!


Pastan är färsk pasta från Ica (tror jag att det är?) med smak av vitlök och persilja, och kycklingen är marinerad i soja, barbecuesås, och toppad med dragon och vitlökspeppar ^^


Jag ska fortsätta rensa lite mer i mobilen innan jag går och lägger mig.


XOXOXO

LindisPindis

 

 

Nu glömde jag att ta bilder på mina grejer jag fick i brevlådan igår, men jag gör det i morgon! :)

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards