~Life of L~

Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 2 februari 2016 16:19

Godeftermiddag! Hoppas att ni alla har det bra!


Oj vad sent man gick upp idag! När jag vaknade och kollade klockan så var den redan 15:09! Har sovit bort hela dagen, som vanligt, trots att jag gick och la mig vid 1 inatt, vilket är väldigt tidigt mot när jag har gått och lagt mig de senaste 2 veckorna (som är allt mellan 4 och 8-9 på morgonen, hahaha!)! Men jag hade ställt väckarklockan på 9, men jag somnade om direkt. 

Resten av dagen får jag nog ta och rensa min iPhone från bilder (har bara haft den sen början av augusti 2015 (min iPhone 6), men har redan lyckats skrapa ihop över 10 000 bilder!!! Helt otroligt! Helt ofattbart! Väldigt många bilder är skärmdumpar, men ändå! Sjukt mycket bilder!) 

Sen ska jag betala min telefonräkning. Jättetråkigt med räkningar! Tur att jag bara har en just nu iaf! Men det blir värre sen när man flyttar hemifrån och får betala fler räkningar, så man ska vara glad medan man kan! 

Känns jobbigt dock att vara 20 (21 i år) och fortfarande bo hemma.. Jag menar, jag känner till en massa i min ålder som är både sambos och förlovade och har barn ihop och nån är till och med gift! Allså GIFT! Med bröllop och allt! När man bara är 20! 
Pojkvän har man ju, men har inte ens haft ett förhållande som har varat ett år eller mer! Och jag är som sagt redan 20! Men jag tar en dag i taget, så blir säkert allt bra! 


Usch, ännu en dag med tråkigt väder! Regn och rusk! Igår var det regn, snö och slask.. 


Aja, får ta och börja rensa! Förhoppningsvis blir det även början på headern idag också, annars får jag se till att gå upp tidigare i morgon och göra den då! 


Love // Linda



 

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards