~Life of L~

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 5 februari 2016 22:47

Precis som igår hann jag inte med att besöka returen innan stängningsdags, så jag tog en välbehövlig långpromenad genom Åmål i stället och tänkte tillbaka på mitt liv och mina minnen. Sen åt jag mat, värsta herrgårdsmiddagen, med stek och potatis och sås! Fick matkoma efteråt, haha!
Sen träffade jag en vän en stund och tog några cigg och pratade lite.
Jag får nog ta second hand-butiken i Grästorp nästa vecka nån gång för att hitta något.

Jag beslutade mig för att stanna kvar i Åmål till på söndag, så får jag kolla på Melodifestivalen med min syster i morgon kväll.

Jag drog ut flätorna förut också, och resultatet blev jättefint! Jag älskar lockigt och vågat hår!

Detta blir nog sista inlägget ikväll, så jag bloggar mer i morgon!

Ha en trevlig kväll och natt alla!


Love // Linda

Av Linda Alexandersson - 5 februari 2016 14:46

Oj! Ytterligare en dag som man snoozar i flera timmar, haha!
Snoozade mellan kl 9:30 till kl 14, haha!

Idag blir det nog en lugn dag, funderar på att gå bort till returen i Åmål och kika lite där och se om jag hittar något.

I helgen blir det nog också bara lugnt. Ska kika på Melodifestivalen i morgon och Fångarna på fortet idag.
Vi får se om jag stannar kvar i Åmål tills i morgon också, det är inte helt omöjligt i alla fall.

Ha en trevlig helg på er!


Love // Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards