~Life of L~

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 15 februari 2016 21:33

Idag gjorde jag inte så värst mycket, men jag följde med mamma in till Grästorp för att handla.

Sen passade jag på att fräscha upp min gamla skrivbordsstol, eftersom i stort sett allt annat i mitt rum är fräscht förutom den, så jag tog av min gröna dyna och tog och tvättade den, och sen började uppfräschningen..
Först dammade av den lite eftersom den var lite dammig, sen tog jag Cillit Bang och torkade bort en massa fettfläckar och andra mörka fläckar på den (den har ju stått så länge som kanske 15 år nu, eller kanske till och med längre, utan att jag har fräschat upp den förrän nu, så det var på tiden kan man säga!), och sen tog jag det sista nagellackborttagningsmedlet (shit vilket långt ord, haha! xD) jag hade och fick bort de värsta fläckarna av nagellack jag hade spillt på den för mer än 3 år sen.
Sen tog jag in den i garaget och målade om den, så att den fick lika vita fräscha färg som de andra möblerna jag har i mitt rum. Har ingen ny bild på dynan eller stolen efter tvätten och uppfräschningen än, men det kommer så småningom, men delar med mig så länge av en bild på stolen innan jag målade om den.



Sen ska jag även fästa dit en möbeltass under en av benen så att den står stadigare.
I morgon är det dags att ta in stolen i rummet igen! Ser verkligen framemot det!


Passade även på vid solnedgången att få en fin bild från köksfönstret på pastellhimlen som jag tyckte var så vacker!



Om kanske ett par timmar är det dags att sova eftersom jag ska upp tidigt, men tills dess ska jag kolla på tv och sortera bland ytterligare en kasse med grejer jag hade hittat, för att se vad som ska säljas och vad som ska skänkas.

Hoppas att ni har haft en fin måndag!


Love // Linda

Av Linda Alexandersson - 15 februari 2016 12:20

Godmorgon!

Idag har jag inget direkt bestämt att göra, men jag får väll kanske ta och rensa lite bland mina saker och kläder och städa rummet, har ju knappt råd att göra så mycket nu ändå..

Denna veckan blir det att träffa lite vänner, och gå på möte i morgon kl 11. Annars vet jag inte riktigt, men vi får se vad som händer.


Love // Linda


Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards