~Life of L~

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 8 februari 2016 18:11

Det blev en rätt produktiv dag i alla fall, trots att den började dåligt.
Det blev lite bättre av att ta en skön dusch i morse, och sen bar det iväg till mötet, som jag inte alls egentligen var särskilt taggad för.
När jag kom fram vid 10 hade det blivit en dubbelbokning vid samma tid, så jag fick vänta en halvtimme, och hann med den välbehövliga morgonciggen innan mötet.
Mötet gick bra iaf, jag lyckades tygla mitt humör.

Efteråt tog jag en sväng in på Lärkan, second hand-butiken, och fyndade igen!

Två muggar och 5 shotglas, och det var just billiga och bra shotglas som jag hade letat efter!


Jag diggar verkligen muggen till vänster! Det ska bli min "stör ej"-mugg så att säga, haha!


Sen åkte jag vidare till Trollhättan, och fick sällskap av Johan på bussen som var på väg till skolan.

Där gick jag in på Åhléns och hittade lite grejer också.

Två ansiktsmasker med kakaosmör i den ena och vaniljextrakt i den andra, och ett paket med svarta skosnören.


Sen tog jag bussen hem, och väl hemma ville jag sätta igång med att måla min lilla pall som jag har framför min spegel med sprayflaskor på av olika slag, mestadels hårprodukter.


Och nu ska jag spendera kvällen till att rensa bland mina saker jag har plockat ihop för att se vad jag kan sälja och vad jag kan skänka bort.


Hoppas att ni har haft en fin måndag!


Love // Linda

Av Linda Alexandersson - 8 februari 2016 08:04

Godmorgon!

Fast.. Nej.. Denna morgonen var inte alls god.. Uppe med tuppen eftersom man har möte kl 10 inne i Grästorp.. Är tjurig och grinig.. Har nog sovit som högst ett par timmar inatt.. Hur ska man palla med denna deppiga dag.. ?
Blåsig och kall..
Hoppas att det blir bättre snart i alla fall..

Om en stund går man in i duschen för att försöka bli piggare och gladare, även om det känns som att det inte alls kommer att hjälpa för 5 ören just nu.. Aja, jag är ju uppe i alla fall, som jag verkligen inte trodde att jag skulle vara vid den här tiden..

Jag just nu typ..

Bloggar senare, ha en fin dag!


Love // Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards