~Life of L~

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 7 februari 2016 15:37

Igår fick jag lite kvalitetstid med min syster, så vi var ensamma hemma.
Först käkade vi tacos, och syrran ville egentligen inte kolla på Mello, hon ville hellre kolla på Ninja Warrior Sverige, men Kanal 5 verkar ha lite problem, så det blev resten av en svensk film först, sen kollade vi motvilligt på Mello för att se vilka artister det var som var med.
Mello ska ju vara årets höjdpunkt i Sverige tycker man ju, ett familjenöje, men jag tycker ärligt talat att det blir tråkigare och tråkigare för varje år som går..
Haha, det dök upp en bild på Facebook som sammanfattar mycket om hur Mello är nuförtiden!

Efter att vi hade ätit tacos så bytte vi kanal, och kollade på den nya Beck-filmen Steinar, men den var rätt tråkig, men vi hade på den i bakgrunden i alla fall.
Tacosdelen av kvällen blev lyckad i alla fall!
Vi gick till Ica och handlade det som behövdes, och gjorde i ordning allt.



På kvällen så kom syrran på nån sjuk idé om att köra "Jag har aldrig" och dricka en äcklig blandning till! Blandningen bestod av:

- En klick flytande margarin
- Stark senap
- Ketchup med svartpeppar i
- Mjölk
- Och multivitamindryck


Allså usch! Kan ni fatta hur äckligt det blev tillsammans?! Det smakade bokstavligt talat SPYA! USCH! Senapen och multivitamindrycken dominerade, och bildade verkligen en äcklig spysmak! Och konsistensen på "drinken" blev riktigt äcklig, med små klumpar av ketchup och senap som bland annat hamnade på botten.. Blä! *spyr*

Fick tyvärr ingen bild på det, men det såg riktigt äcklig ut i alla fall. 


Sen fick jag träffa en saknad vän också, och tog en cigg och pratade lite minnen en stund. Det finns ju en hel del minnen vi har, hon och jag, eftersom vi har varit vänner och känt varandra i typ 17-18 år i år, så i stort sett hela våra liv. 


Love // Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards