~Life of L~

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 14 februari 2016 23:13

Idag var det väll egentligen planerat att jag skulle överraska pojkvännen med ett paket med hans favoriter - en snusdosa, en öl, ett paket kaffe och lite andra roliga saker som passar, men har inte haft råd denna månaden, så det blev inget av det.
Men jag fick åtminstone vakna tätt intill honom i morse, för denna natten var verkligen speciell, eftersom vi låg tätt intill varandra så gott som hela natten, och somnade skedande, där han för en gångs skull lät mig vara lilla skeden. Och gårkvällen när vi kom hem var rätt mysig också, för vi pratade ut om lite saker, och fick veta en hel del av hur han hade tänkt från första början innan vi träffades för första gången för lite mer än 2 år sen. Det var egentligen aldrig meningen från hans sida att han skulle få känslor för mig, men det fick han, och samma fick jag för honom. Men jag tror att jag fick honom att förändra hans syn på Badoo (där vi träffades) och mig när vi träffades och började umgås och fick känslor för varandra, så det gick ju bra till slut.
Vi pratade lite om vad som var det första vi såg hos varandra som fick oss att falla för varandra, sen pratade vi om mycket mer, och jag tror nog att vi förstår varandra mer och mer, så samtalet var välbehövligt faktiskt. Annars har vi haft lite problem med att förstå varandra ibland, men det börjar nog bli bättre nu, förhoppningsvis.

Idag sov vi riktigt länge och myste i sängen de korta stunder vi vaknade till. Sen åt vi lite mackor och drack kaffe, sen blev jag tvungen att skynda iväg till bussen och hann typ precis med den med ett par minuter.


 


Inatt drömde jag om min bästa vän. Jag drömde att jag åkte till Stockholm, där hon bor, och filmade på Snapchat och la upp på min MyStory vart jag befann mig, sen kollade jag hennes MyStory på Snapchat, och hon befann sig på samma ställe som mig, men jag hade glömt bort att höra av mig när jag var framme, så jag ringde genast upp henne och frågade vart hon var, sen träffades vi äntligen, och det var hur kul som helst!
Åh vad jag saknar henne! Vi har snart varit vänner i 10 år, gud vad tiden bara rinner iväg! Jag är världens lyckligaste person som fick chansen att lära känna henne, och det vill jag verkligen att hon ska veta!
Vi har gjort så mycket kul tillsammans, och även om vi har missat några år nu som vi inte har kunnat träffas så ofta så finns hon fortfarande alltid i mitt hjärta, det går inte en enda dag utan att jag tänker på henne!
Hon är en av de absolut starkaste personerna jag känner, hon har gått och går igenom saker ingen någonsin ska behöva uppleva, och jag hoppas verkligen att hon vet att om det är något hon vill prata om så finns jag alltid här, bara ett samtal bort. Hon är även en av de finaste personerna jag känner, omtänksam, rolig och bäst, på alla sätt!


 


Sen tycker jag att man kan ge något fint till vem som helst på Alla hjärtans dag, man behöver inte känna sig ensam då bara för att man inte har en hjärtevän. Man kan ge något till en närstående i sitt liv, varför inte ge något till sin syster/bror eller mamma/pappa som betyder mycket för en? Eller till er bästa vän? 


Om jag kunde skulle jag ge något fint till alla närstående, bästa vänner, vänner och syster. 

Just nu kan jag inte ge mer än kärlek, men det räcker gott och väl! 
Men vill passa på att ge er en bild på en vacker röd ros, som ett tecken på min uppskattning till er alla för att ni finns! 


Glad alla hjärtans dag på er alla! <3


Love // Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards