~Life of L~

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Linda Alexandersson - 3 februari 2016 21:26

Jag gör ett kort kvällsinlägg om dagens middag som jag kände mig tvungen att dela med mig av!

Haha, jag kom på att detta är nog bland de första inläggen jag gör om mat, ändå är det ett av mina stora intressen!

Iaf, kolla så gott det ser ut!

Spaghetti med köttfärssås med smält fint riven parmesanost på! Hur gott som helst!

Kommer dock aldrig glömma min absoluta favoritversion av rätten när familjen var i London 2013 på den italienska restaurangen längs med floden Themes, där man fick riven parmesanost vid bordet! Så häftigt, och så gott!


Love // Linda

Av Linda Alexandersson - 3 februari 2016 17:45

God eftermiddag!

Jag sov knappt någonting inatt, kanske högst ett par timmar, och har ingen aning om varför.. Kunde bara inte somna.. Vi får hoppas att det funkar bättre natten som kommer.

Jag vet inte hur ni ser på det, även om jag tror att det finns fler som tänker som jag, men jag tänker att morgondagen börjar inte förrän jag har sovit och vaknat dagen efter, oavsett vad klockan är när jag lägger mig (dvs mer än 00:00 på natten), och oavsett var klockan är på dagen när man vaknar nästa gång.
Jag hade nog sett annorlunda på det om jag hade haft en annan sovvana, och gått och lagt mig och lyckats somna innan kl 00:00, men det är svårt, jag har blivit van att lägga mig sent på natten, så det är svårt att ändra på det, men får väll försöka i alla fall om jag ska ha ett jobb eller en utbildning i framtiden..

Jag ber om ursäkt för att jag inte la upp en bild på helgens outfit och smink, som jag tidigare nämnde att jag skulle göra, men det kommer fler chanser till det!

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av veckan, men får försöka gå upp tidigare resten av veckan i alla fall!


Love // Linda

Presentation


Helluu!
Mitt namn är Linda, men jag kallas för Lindis eller LindisPindis.
25 år.
Grästorp/Trollhättan/Åmål.
Läs om min vardag, hur jag tacklas med psykisk ohälsa, mina tankar om olika ämnen och mycket mer! :)
XOXOXO
Lindis

Fråga mig

296 besvarade frågor

Spotify

Min Twitter! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av på bloggen? :3
 Videos
 Personliga händelser/upplevelser
 Min vardag
 Tips om olika saker
 Hemligheter
 Outfits
 Shoppingturer
 Matinlägg
 Sminkningar
 Test (saker jag testar)
 Annat (skriv gärna vad i en kommentar eller gästboksinlägg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Translate

Antalet besökare

Outfits!

 Mina outfits!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sminkningar!

Mina sminkningar!

 

 

 

 

 

 

   

   

Besöksstatistik

Arkiv

Gästbok

RSS

Cute Hello Kitty Kaoani
Forever Alone Happy  - Rage Face Comics

Muspekare rosa dödskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards